/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows8
Fra : smukke113
Vist : 410 gange
20 point
Dato : 14-11-12 17:35

Hej jeg har installeret win8 min bærbar emachines E525 , det gik fint tog først test på om den kunne klare det og det kunne den. Men nu virker web cam ikke og heller ikke dvd drev jeg prøvede så at hente nye driver men det kan ikke lade sig er der nogen der har et godt råd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-11-12 19:02

Klik på skrivebordet i startvinduet.
Og klik så på mappen nede til venstre.

Eller bare wintasten + e

Kan du nu se dit CD/DVD drev

Kommentar
Fra : xou

Dato : 14-11-12 19:13

HVIS DEN NYE DRIVER ER EN .EXE FIL,så kan du højre klikke på den og vælge egenskaber find fanen komplibilitet kør den som windows 7 f.eks

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-11-12 21:22

Det er skidt du ikke lige konstaterede om der fandtes windows 8 drivere til din computer. Du kan prøve og installere en windows 7 driver på den måde som xou forslår, men det er ikke sikekrt det virker og langt fra optimalt, hvis du ønsker fuld udnyttelse.

Kommentar
Fra : xou

Dato : 16-11-12 11:54

åbn enehåndtering - find den hardware der ikke vil indstilledes ,dobbelt klik på den ,vælg opdate driver find din driver på cd/harddisk vælg opdate hvis den ikke vil være med til det sig ja alligevel OK
søg evt på enehåndtering ved at åbn paletten til højre ved at tage musen hen til højre eller klik på Windows tast + c

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 21-11-12 19:13

http://peecee.dk/upload/view/391983

dette er instaleret på min win 8 mange dos programmer og de virker