/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kan man sælge et gammelt B&O fjernsyn?
Fra : mulle-mor
Vist : 691 gange
500 point
Dato : 14-11-12 02:08

Jeg ved ikke rigtigt, hvor jeg skal spørge.
Jeg skal flytte nu, og mit gamle - 20 år gamle - B&O TV skal ikke med. Det fungerer i grunden fint nok, men er jo håbløst umoderne nu.
Jeg fik at vide fra en "klog", at jeg skam ikke skulle smide det TV ud, det kunne sælges.
Er der nogen, der ved noget om det???

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 14-11-12 05:40

Det er rigtig at b og o normalt godt kan sælges brugt men det komme an på stand og model

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-11-12 07:10

Du kan da prøve at sætte det til salg på Den Blå Avis eller en af de andre salgs sider, der er jo altid nogen der er interesseret i sådanne specielle ting.

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 14-11-12 09:00

Brugte fjernsyn ( ældre ) ligger som regel på 500 kr, du kan være heldig at der lige netop er en som søger præcis din model så kan du få omkring 800 kr for det
pøj pøj

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 14-11-12 09:17

Ja hvad er det for en model, hvad hedder den.
Det er rigtigt med den blå avis, eller guloggratis.dk under Antik - eller den kan også sættes i QXL så kan du få højeste bud. Eller guloggratis under gives bort, så er der en der bliver glad, sikkert. Det kan så siges at det altid er godt med et billede.
Jeg har lige set et fotografs studie, der har en gl. Radio stående og andre gamle ting, der var et lille barn fotograferet oven på radioen, det så rigtig flot ud.

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 14-11-12 10:39

Tak for svar. Jeg har godt set, at man kan sætte på DBA eller Gul og Gratis - men - jeg skal flytte om under to uger. Det er bare kommet så pludseligt, da jeg fik solgt mit hus meget hurtigt. Jeg har ikke tid til alt det med de genbrugs aviser, det skal bare væk - og det vejer bare så meget, så dem, der skal have det, må også selv hente.
Jeg havde faktisk tænkt, om nogen af jer vidste et eller andet sted/firma, hvor man kunne ringe til, og de så ville hente det og evt. give lidt for det. For det fungerer jo fint, men er ikke digitalt eller noget, så der er programmer, det ikke kan tage.
Der er jo altid den lokale genbrugsbutik, og det bliver måske også bare enden på det. Men man vil jo altid gerne have bare lidt "håndører" for sine ting....

Accepteret svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Modtaget 500 point
Dato : 14-11-12 13:14

Prøv dem her http://www.bbuy.dk/

Men ellers som de andrer siger så sæt det i DBA - helst med foto, er det gode ting ryder de ofte på under en uge og jeg har "gemt" anoncer som jeg ville vise manden når han kom hjem fra arbejde - men så var det solgt - gode ting sælges hurtigt og stå man og skal købe nyt pga man er blevet skilt eller andet - så købes også "normale" tv og andre nødvendige ting som ikke er sidste mode.

Bruger selv DBA en del - især her efter flytningen i sommers og billigt børnetøj tager sin tid men ting i god stand mv er jeg kommet af med på under en uge og ja folk kommer selv og henter deres ting.

Du kan på DBA vælge at betale lidt for at dit indryk og så gør de lidt reklame for dit produkt, men ellers er det gratis og det tager ca 2 minutter uden at overdrive at sætte en ting til salg og du tabet måske sammenlagt 15 minutter af din tid men ingen penge hvis du ikke få det solgt.

Godkendelse af svar
Fra : mulle-mor

Dato : 14-11-12 13:19

Tak for svaret Tak_for_hjælpen.
Jamen, så tror jeg at jeg prøver DBA. Synes bare det var lidt besværligt - og jeg prøver også det link du sendte.