/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Anbefal en hjemmeside designer tak
Fra : Maksimus
Vist : 752 gange
225 point
Dato : 13-11-12 18:42

Hejsa.

Min har har et galleri, og har allerede en grim hjemmeside.
Nu vil han godt have noget der ligner noget lidt mere prof.

Nogen der kender en eller et firma der er rigtig dygtige?
Gerne i København.

Tak.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 235 point
Dato : 13-11-12 18:46

Gå ind på en hjemmeside du syntes om, og scroll ned i bunden, hvor der hvem der har lavet det.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-11-12 18:59

Citat
har allerede en grim hjemmeside

Vidt begreb, men husk dem der laver de sider, tager sig godt betalt op til (10,000-), især for kodning af siden. Men hvorfor ikke lave det selv.
Citat
Gerne i København.

De laver det over nettet, så jeg tror du skal glemme alt om at besøge dem.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 13-11-12 20:13

Jeg vil gerne anbefale

http://www.medialine.dk

fin service - flotte hjemmesider

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 13-11-12 21:30

Hej Maksimus...

Det er ikke megen info du giver omkring din opbygning af hjemmeside. Måske et links til din hjemmeside kunne hjælpe lidt... Design er mange ting når man taler om opbygning af prof hjemmeside. Du kan f.eks starte med at designe dit logo+navn til hjemmesiden. (så det ser prof ud) Hvad skal hjemmesiden indeholde, dit budskab, billeder, video, tekst, opbygning og layout.

Og som tidligere omtalt kan prisen ligge fra 8000-10.000+ for bare en standart hjemmeside på ca 8 sider. Hertil kommer merpris for design af logo. Har du overvejet at kigge på programmet Joomla. Her er der gode muligheder for at designe en flot/prof hjemmeside eller hvilket designformat/program skal hjemmesiden opbygges med.

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 14-11-12 19:36

Tak for jeres indlæg.
Er ikke meget for at smide et link, da jeg vil være anonym på nettet.
Men ja det skal nok være Joonla og især noget han selv kan opdatere, så jeg ikke skal gøre det

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 14-11-12 19:38

Jeg husker ikke, hvad Medialine bruger, men ring til dem og spørg. Det er i hvert fald nemt at redigere i selv efterfølgende.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 15-11-12 05:42

Okay Maksimus.... Nu forstår jeg intet??? Hvis du vælger at være anonym... Hvorfor så bruge tid på opbygning af prof hjemmeside ingen må se/besøge... Det er jo hele pointen ved oprettelse af dit spørgsmål at få feedback fra bruger her på Kandu eller andre sociale medier. Held og lykke med hjemmesiden......

Kommentar
Fra : Maksimus

Dato : 15-11-12 09:36

Altså vare anonym herinde på kandu da jeg bruger det privatctul alt muligt. Hjemmesiden er min fars og den er selvfølgelig ikke anonym ude i cyperspace.

Kommentar
Fra : ME.alexander

Dato : 18-11-12 14:04

Maksimus der er et foreslag til dig liggende i dine private indlæg, ved ikke om du har set det da du ikke har svaret tilbage.

Godkendelse af svar
Fra : Maksimus

Dato : 18-11-12 20:28

Tak for svaret Eyvind.