/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Explore / Google chrome
Fra : Nul7
Vist : 561 gange
100 point
Dato : 13-11-12 16:24

Min hustrus pc-er er med win Xp.. Den fortæller at explore ikke fungere efter 16/11-12.!
ok. hun skifter til chrome der som det første taler for det meste engelsk og for det andet ingen farvoritmappe har.
Hvordan får hun/vi sine farvortitter overført fra explore, jeg tror det er 7 ell. 8. og hvordan får vi indført nye farvoritter?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-11-12 16:30

Så var det godt jeg ikke skiftede, havde samme problem,
se mit spørgsmål her: http://www.kandu.dk/spg164806.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-11-12 17:05

Oppe til højre "de tre streger" som hedde tilpas og konfigurer crome.
Venstreklik på stregerne og peg på "bogmærker"

Nu kan du vælge importer bogmærker og indstillinger

Under indstillinger (de tre linier) kan du vælge "vis altid bogmærkelinien

Højreklik på bogmærkelinien og "tilføj en side"

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-11-12 17:12
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-11-12 17:19

kun 4 **** - for det er lidt gnidret.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-11-12 17:21

Gnidret det syn's jeg ikke det er, men lidt stavefejl

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-11-12 17:27

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-11-12 17:46

Citat
chrome der som det første taler for det meste engelsk

DANSK udgave af Google Chrome:

http://www.google.com/intl/da/chrome/browser/

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 14-11-12 08:04

Citat
Den fortæller at explore ikke fungere efter 16/11-12

Selvfølgelig vil Internet Explorer virker efter d. 16. nov., men det er selvføligelig muligt at den ikke bliver opdateret mere.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 14-11-12 09:02

Mange gode svar, og jeg har fået farvoritterne frem, det hele står nu lidt fremmed for mig.
For at komme frem til en søgeside virker det som om at jeg skal trykke på IGoogle.
Er IGoogle det samme som Google Chrome?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 14-11-12 09:28

Nej, det er blot en del ag Google som i øvrigt ophører om et år...

http://support.google.com/websearch/bin/answer.py?hl=da&answer=2664197

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 14-11-12 09:51

Start din browser "google crome"
Skriv oppe i adreselinien (øverst) www.google.com > enter
Klik de 3 streger > vælg indstillinger > ned til "ved opstart"
Klik på o ud for "åben bestemt side"
Klik på linket "Angiv sider"
Klik på "anvend aktuel side"

Du har ikke nogen igoogle mere som jo alligevel snart forsvinder fra den gamle google.

Hvis du nu logger ind med din gmail og igen klikker på anvend aktuel side i indstillinger
vil den åbne og være klar til bare at klikke på gmail i den sorte linie,
hver gang du åbner browseren.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 14-11-12 15:45

Tak for svaret Eyvind.