/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Tablet PC
Fra : ArneWi
Vist : 332 gange
60 point
Dato : 13-11-12 16:13

Jeg har en tablet PC Super PAD V10 med VIMICRO system og android 4 styresystem.
Har virket i godt 6 måneder, men efter en opladning vil den ikke starte op.
Kommer kun til opstartsbillede VIMICRO plejer at gå videre med android og så starte.
Kan nogen hjælpoe med hvordan jeg får den til at virke igen ?
Arne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-11-12 21:15

Står der ikke noget om gendannelse i din vejledning.

Kommentar
Fra : ArneWi

Dato : 13-11-12 21:59

Nej desbærre, den var ikke ret fyldestgørende, det er en jeg har købt over nettet og den er leveret fra Kina.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-11-12 22:15

Det meste kommer fra kina

Men der må stå noget på bagsiden så der kan søges på nettet.
Har den et serienummer

Kommentar
Fra : ArneWi

Dato : 13-11-12 22:37

Nej der står ikke noget på bagsiden, der er ikke noget serienummer, men som jeg skrev det er VIMICRO firmaet der har lavet den og med abdroid 4

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-11-12 22:40
Kommentar
Fra : alka

Dato : 14-11-12 16:47

Der MÅ sidde en reseet knap - kik efter et lille hul, og brug en clips til at trykke med.

Kommentar
Fra : ArneWi

Dato : 14-11-12 21:24

Det har jeg gjort, men det hjælper ikke.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 19-11-12 15:54

Gå tilbage til der hvor du har købt skidtet...