/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Fejl på Nokia 3310
Fra : Mictona
Vist : 267 gange
50 point
Dato : 04-06-03 07:25

Jeg har 2 Nokia 3310 som efter noget tid ikke vil registrere sim kortet hvad kan der være galt?
Det er alle sim kort
Hjælp venligst.

Kommentar
Fra : ockendon

Dato : 04-06-03 07:45

fejl på simkortet?

Kommentar
Fra : tla

Dato : 04-06-03 08:26

Hvad skriver den præcist?

Kommentar
Fra : Rustica.dk

Dato : 04-06-03 09:14

Jeg synte klart at du skal skrive/ringe til din udbyder og sige at dit SIM kort er def.
Så vil de sende dig et nyt, og du kan igen tale i mobel

Men ellers så kan du faktisk få lavet dem meget billigt her:
http://www.danskunlock.dk/reparation.htm

Håber at du kan bruge dette svar :oB

TAK
Rustica.dk

Kommentar
Fra : buko

Dato : 04-06-03 12:33

jeg syns dy skulle tag og købe dig en feder mobil en den lorte mobil du har og ¨så har du en da 2 af dem huuuhaaa

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-06-03 15:26

Vi har samme problem med en af vores. Min samlever fandt ud af, at batterihalvdelen løsnede sig en anelse fra resten. Når den blev skubbet sammen igen, fungerede skidtet - indtil den løsnede sig igen. Nu har vi kylet den ud.