/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
jepg fil til pdf ?
Fra : return
Vist : 612 gange
100 point
Dato : 11-11-12 18:15

hej

har lige scannet et dokument fra min printer til et sd kort problemet er nu at den fil som nu ligger på sd kortet af mit dokument er en jpeg fil hvordan laver jeg den fil om så den bliver til en pdf fil

nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 11-11-12 18:18

Hent f.eks. den gratis CutePDF og installer den, så kan du åbne dit jpg "billede", og UDSKRIVE det til CutePDF, som så laver en PDF fil.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-11-12 18:23

Også lige det jeg ville gøre. CutePDF er et lille program som kan lave alle forskellige fil typer om til en PDF. Det bliver installeret som en printer. Og du vælger blot. - Udskriv - Vælg Printeren CutePDF find en mappe den skal ligge i og filen bliver nu lavet om til en PDF.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 11-11-12 18:46

Åben tekstprogrammet i din Libre Office program og sæt billedet ind gem så ved at eksporter til PDF
http://da.libreoffice.org/

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-11-12 19:05

Word kan også. Men Cute'n var nu mit valg.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-11-12 19:06

Kan dit scannerprogrammet ikke lave en pdf fil?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 11-11-12 19:41

Jeg mener også scannerens program kan scanne direkte til Pdf

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-11-12 19:54

Citat
Jeg mener også scannerens program kan scanne direkte til Pdf

Det kan det sikkert også, men kun som enkelt sider, der så skal samles til en fil.

Jeg vil foreslå PDF-XChange Viewer Google selv, det kan det hele, samt det er gratis.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-11-12 23:29

Man kunne også frekventere denne side: http://www.online-convert.com/
Her kan man simpelthen få konverteret snart sagt hvad det skal være...

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 13-11-12 20:50

Tak for svaret o.v.n..