/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Grebsfri låge på int. opvaskemaskine
Fra : montesa
Vist : 267 gange
200 point
Dato : 10-11-12 19:01

Vi er næste færdige med at montere vores nye køkken (Grebsfrit fra HTH Gør det selv) og er stødt ind i et problem.

Vi havde i forvejen en integreret opvaskemaskine (Gram) som kunne genbruges i det nye køkken.

Problemet er nu at hullerne til montering af lågen sidder i toppen af selve lågen på opvaskemaskinen, og derved vil skulle skrue ind der hvor der er der fræset ud til greb, og det er ikke muligt uden at skrue igennem.

Findes der en alternativ løsning til monteringen eller er der ikke nogen vej uden om andet et at udskifte opvaskemaskinen?

Mvh. Trine

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 10-11-12 19:12

Der findes noget ganske godt silikonelim på markedet, som måske kunne bruges istedet for skruer.

Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 12-11-12 17:56

De fleste maskiner til indbygning er skruet op i kanten af lågen hvor man udskifter to skruer i hver side med nogen der er kan nå ned i forpladen og et beslag ind i hullet hvor man '' nomalt '' åbner maskinen........ måske i kunne føre den over i jeres nye køkken og vær ikke bange for at der går ledninger der ude i kanten......

Mvh Bassebo