/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kontakter fra Messenger til Skype
Fra : o.v.n.
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 10-11-12 13:15

Hej er her nogen som skifter fra Messenger til Skype og vil importere kontakterne fra Messenger til Skype chat? Hvordan gør man?
Jeg har læst et sted at Microsoft nedlægger Messenger og tilbyder Skype i stedet, derfor spørgsmålet

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 10-11-12 13:25

Citat
Jeg har læst et sted at Microsoft nedlægger Messenger og tilbyder Skype i stedet, derfor spørgsmålet

Så fortæller de vel også hvordan...

Kunne man forestille sig der var noget på denne side: http://www.msgplus.net/da-DK/Features/Messenger-Plus-For-Skype

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 10-11-12 14:06

Lukningen betyder dog ikke, at du skal til at vinke farvel til alle dine MSN-kontakter. Som ventet bliver Messenger nemlig opslugt af konkurrenten Skype, som Microsoft købte i 2011.

For dig, der stadig bruger Windows Live Messenger, betyder det, at du fremover kan logge ind på Skype med din Live-konto. Alle dine kontakter fra Messenger bliver migreret til Skype, så reelt består den eneste forskel i, at du fremover skal åbne Skype-klienten i stedet for Windows Live Messenger.

http://beep.tv2.dk/nyheder/messenger-lukker-det-sker-der-med-din-konto

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-11-12 14:07

Det ser ud til det sker automatisk, men det kan ikke gælde for mig, for jeg har en ugyldig mail på msn

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-11-12 14:09

Måske skulle spørgsmålet være stillet i kategorien Linux, det er på min Ubuntu computer at jeg ikke får mulighed for at logge ind med min Windows Live konto

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-11-12 18:48

Tak for svaret Nordsted1. desværre kan jeg ikke logge ind med min live profil i Linux endnu