/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Dele kalender i Samsung Galaxy 2
Fra : freddiemercury
Vist : 799 gange
200 point
Dato : 09-11-12 21:13

Nogen der ved om det fungere at dele kalender i Samsung Galaxy 2 , to telefoner af denne type ?
Jeg har hørt at det kun duer i iPhone , men vil hellere have en Samsung Tlf

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 10-11-12 08:47

jo nogen erfaring da.
galaxy 2 har en google acound for at kunne hente apps. hvis du anvender googles kalender, deles den på din PC. Læser så at google tillader flere at bruge samme kalender. Så her må du kunne få din anden telefon til at virke.
hilsen Steen

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 10-11-12 08:58

Ja jeg har nævnte telefon og deler google kalender.
Man inviterer blot hinanden til at se ens kalender, så har de hver sin farve i oversigten. Det er et fint og nemt værktøj og virker selvfølgelig i alle telefoner, ikke kun Samsung.

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 10-11-12 09:08

Er det så også muligt for den som inviteres, at kan skrive i kalenderen, så 2 brugere kan bruge den samme kalender

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 10-11-12 09:15

Ja. Man vælger hvor store rettigheder den man inviterer får

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 10-11-12 10:11

okey - på PC og Ipad virker det fin, men på telefonerne kan jeg ikke finde den anden persons kalender
lige nu har vi en HTC og en Sony

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 10-11-12 10:16

Prøv at tjek indstillinger - kalendere og se om det er flueben i dem alle

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 10-11-12 20:02

Har ikke fået det til at virke på telefonerne endnu, men på pc virker det

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 11-11-12 09:18

Du skal også stille begge telefoner til at køre på samme kalender, så de opdaterer, når det bliver lavet ændringer på de andre steder (tlf - Pc).

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 200 point
Dato : 11-11-12 09:24

Det gør den når man er logget ind.

Er du sikker på den synkroniserer google kalender?

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 11-11-12 21:12

Tak for svaret jomfruane.