/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Alternativ til iTunes - uden cencur?
Fra : michaelmoeslund
Vist : 658 gange
100 point
Dato : 09-11-12 18:31

Hej

Kan godt gå hen og blive lidt fyldt op af amerikanernes brystforskrækkelse og egentlig også af deres forvredne opfattelse af, at nøgne mennesker er skidt, men ultravold er OK.

Med Apple's tiltag omkring censur af danske E bøger, kunne jeg vældig godt tænke mig at kigge efter andre udbydere af musik, da jeg overhovedet ikke er enig i Appels synspunkter.

Er der nogen der har et forslag til, hvilken en udbyder, der ikke er nær så cencur-glad, og som stadig har et stort udbud?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-11-12 19:36
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 09-11-12 19:51

Citat
kunne jeg vældig godt tænke mig at kigge efter andre udbydere af musik, da jeg overhovedet ikke er enig i Appels synspunkter
Er det en diskution for eller imod Apple's censur?
Der er mange online musik butikker, kender du slet ikke dem? TDC, Bilka og mange flere
Songbird er en afspiller med indbygget browser som er god til både musik, lydbøger og meget mere

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 10-11-12 09:42

Hej

>mig-selv

Den kendte jeg ikke, men jeg vil gerne give penge for download, så jeg kan beholde numrene i mit bibliotek

>o.v.n

Ja jeg er stærkt imod cencur i alle former, jeg mener at folk er fuldt ud i stand til at filtrere indhold til sig selv, og deres børn

Og ja, jeg stiller mit spørgsmål fordi jeg i en del år kun har brugt apple itunes, og ikke er oppe på beatet, omkring hvad der findes af gode udbydere

Altså jeg vil selvfølgelig gerne betale penge for download af musik og film, men når jeg har gjort det, så vil jeg også gerne eje det jeg downloader, uden betingelser, eller begrænsninger

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-12 10:55

Her er en anden ganske udbredt musiktjeneste: www.spotify.com

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 10-11-12 11:24

Citat
selvfølgelig gerne betale penge for download af musik og film, men når jeg har gjort det, så vil jeg også gerne eje det jeg downloader
du kan aldrig få ubetinget ejendomsret til downloadede digitale filer, forfatteren til e-bogen eller musikeren og komponisten til musik nummeret eller fotografen som har taget billedet, vil altid være ejer af filen og have copyright