/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Chrome
Fra : jomfruane
Vist : 629 gange
500 point
Dato : 09-11-12 13:27

Chrome spørger altid om den skal være standard browser, men selvom jeg vælger Nej og spørg ikke igen, så spørger den hver eneste gang jeg starter programmet.

Nogen der ved hvordan jeg slår det fa?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-11-12 13:35

Det er måske et spørgsmål om at bestemme hvilken browser du heller vil bruge og så bede den om at være det...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 09-11-12 13:38

Hvis du har dine browser ikoner liggende i din værktøjslinje forneden, kan du jo bruge dem som du har lyst...

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 09-11-12 13:43

Firefox er standard

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-11-12 14:09

Indsæt dette i din genvej du bruger til at starte Chrome med --no-default-browser-check

Højreklik på genvej og vælg Egenskaber,
i feltet Destination indsættes så linjen --no-default-browser-check så den ligner denne:
C:\Programmer\Google\Chrome\Application\chrome.exe --no-default-browser-check

Hjalp det?

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 09-11-12 14:38

Tak, men jeg får besked om at stien er ugyldig.
Nuværende sti er: "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe"
Jeg har prøvet at sætte dit forslag ind efter exe også kun med en bindestreg.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-11-12 14:43

Hvad med mellemrummet - er det vigtigt?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-11-12 15:16

Hvis din sti har mellemrum som denne, skal der være anførselstegn omkring
"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe"

Så den skal se så'n ud
"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe --no-default-browser-check"

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 09-11-12 15:56

Den er stadig ikke gyldig desværre

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 09-11-12 16:26

Sorry det skal være
"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --no-default-browser-check

Godkendelse af svar
Fra : jomfruane

Dato : 09-11-12 16:28

Yes så var den der - Tusinde tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-11-12 16:35

velbekomme