/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Dentastix tyggeben
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 1067 gange
300 point
Dato : 09-11-12 10:44

Forleden aften så jeg en ganske morsom reklame for ovennævnte produkt - nemlig tyggeben til vore hunde ! Har nogle af Jer erfaringer med disse eller tilsvarende produkter, for at modvirke plak hos vore firbenede venner ??
En anden vinkel på reklamen fik mig til at tænke på en meget aktiv jæger, foredragsholder, jagtleder, hundeinstuktør, riffelinstruktør med meget mere, nemlig Bendt Balledoof Knudsen, som efter sigende i øjeblikket tumler fuldstændigt hovedløst rundt på debatsiden hos DJ's organ, Jæger !!
Mon BBK har en aftale med firmaet bag disse tyggeben, da man jo fremviser nogle smukke dænder hos de firbenede - er der en sammenhæng til den kloge mand i det jyske???

ØV4
Multi-X
(Bosat på Sjælland)

Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 09-11-12 11:55

Hunden kan godt lide dem, men de er mindre tandrensende, end en regulær rørknogle.

Dentastix bliver spist på få øjeblikke og giver jeg vuffen mere end 1, får den dårlig mave.

Jeg køber dem ikke igen.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 09-11-12 12:40

Har aldrig købt dem... Jeg tror ikke på dem..
Silke får børstet tænder ca. hver anden dag.
Og på denne årstid spiser hun masser af hårde nedfaldsæbler..
Så hendes tænder og tandkød er helt tiptop, selv om hun snart fylder 11.

Accepteret svar
Fra : betterwisser

Modtaget 300 point
Dato : 09-11-12 12:47

Ja Væltekoppen Ballesmækkeren får atter igen klar tale på DJ, som alle andre steder hvor normale mennesker ses og mødes. og han gylper sin gamle galde op.

Jeg mener at Ballesmækkeren brugte disse tyggeben, inden han fik smækket porcelæn smilet ind i nærheden af ganen, på en fjern ø i Asien, vil du byde din hund noget sådant?
Ballesmækkeren smider afgjort fajancestellet i klorin hver aften, købt på tilbud ved en lokal bondemand, som stadigvæk arbejder med Stranko malkemaskiner på spande planet, såkaldte gamle frynsegoder, fra hans tid som expert på trykbærende anlæg på ingengiør plan.
Nej fat i en stor kraftig lårbenknogle, gerne fra et velvoksent krondyr og eller et besøg hos dyrlægen, hvis behov opstår.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-11-12 13:09

Anvender ikke omtalte produkt - eller andre smartass produkter for at rense hundens bisser.

En nok så vigtig oplysning fra Balleknaldet.
Kan I huske at Balleknaldet nok så fredigt påstod, at engelsk var hans andet modersmål - han skrev og udtalte det engelske sprog perfekt. Malkemaskineingeniøren evner ikke at stave til book - han skriver "bok" ikke én men to gange i rap.
Hans danske sprog....ja det kender vi jo...

Citat
C.L.C. opopfordre til, at vi netop debattere her på vores egen hjemme side, samtidig med, at han mener, at det kun er i fritiden vi skal bruge Face bok, men hvorfor spilde tid på det.

C.L.C. har 290 venner på hans Face bok side. Jeg har 2.293 på min, men det er ikke så vigtigt.

Fjæsbook venner !? Min bare røv.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 09-11-12 13:19

Mange tak for Jeres kommentarer vedr. det stillede spørgsmål. Selv har jeg i mange år brugt de små hårde blyants-tykke hudstykker sammen med diverse rigtige kødben/knogler og har aldrig problemer med mine hundes tænder ! Men reklamen synes jeg er ganske morsom !!

Til betterwisser kan jeg kun komplimentere med Balledrengen forstår sgu' ikke en skid af noget som helst, men så har vi andre da lidt at grine af !!! Det bedst dækkende ord for karlen må være: Totalidiot
Gud ved hvor længe jagtforeningen vil blive ved med at lægge spalteplads med, som jeg har forstået det, fornærmende udtalelser og forsøg på latterligørelse af de øvrige skribenter, hvis de blot er lidt uenige med professoren fra Løsning !!

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-11-12 15:55

Dentastixfiduserne er alt for bløde, når de pakkes ud, og derfor forsvinder de lynhurtigt. Charlotte har ret i, at overdreven brug af "stixen" giver ildelugtende prutter og undertiden løsere afføring - hos hunde.
En god ven gav mig det billigste og bedste råd:
Køb et antal hele grovkornede rugbrød hos bageren (de må godt være udløbne - sådan datomæssigt set) og skær brødet ud i lange firkantede blokke - altså så en blok har samme længde som det hele fuldkornede rugbrød. En fin blok har kvadratiske endeflader på 2 - 3 cm)
Derpå fortørres blokkene i ovnen ( 1 time på 100 grader) hvorefter de lægges oven på fyret til fuld tørring.
Virkningen er forrygende. Mage til flotte bisser skal man lede længe efter. Skinnende hvide, og vovsen elsker at gnuffe tørt rugbrød i sig. Det tager nemlig en rum tid, før rugbrødsblokkene er fortæret.
Brødblokkene overgår Dentastixen i virkning. Prøv det selv.

Derudover skal vovsen naturligvis forsynes med knogler.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-11-12 16:03

Hej Kpt. Tommy.

Til gengæld tror jeg, at Ballehyleren har det omtalte antal "fjæsbokvenner". Det er da giftelystne kvindelige philipenserne som har "boket" sig ind på konens kontaktbureau. Det troede jeg du vidste.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-11-12 16:04

Godt at se, at der stadig er liv i Jer derude.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 09-11-12 16:22

Hvis man har en hund, som har problemer med tandsten (ofte mindre racer), så er det ihvertfald ikke nok med Dentastix, så kommer man nok ikke udenom reel tandbørstning

Min hund var gennem en større omgang tandrensning i foråret, hvor nogle tænder blev fjernet fordi de ikke kunne reddes.

Siden da har jeg forebygget problemet fra flere vinkler:
Plaque-off ( http://www.soepet-dyrehandel.dk/Alt-til-katten/Tilbehoer/PlaqueOff-Animal.html ) kan ikke stå alene, men det fjerne dårlig ånde. Jeg har en mistanke om, at det kan sammenlignes med Chlorella (den grønne perle), som har reduceret min mors tandsten.

Denta-stix kan sandsynligvis heller ikke stå alene, men i et forsøg på, at forebygge flere tand-problemer får vovse én hver aften, efter aftenturen og en klat skinkeost med Plaque-off.

Derudover børster jeg hans tænder med en fingertandbørste ( http://www.lavprisdyrehandel.dk/product/tandpleje/fingertandboerste.aspx ) hver dag når vi kommer tilbage fra morgen-turen.

Iflg. min dyrlæge skal man børste hundens tænder 5 gange om ugen, hvis man vil forebygge tandsten. Jeg gør det, som udgangspunkt, hver dag, så gør det ikke noget hvis der en dag, eller 2, kommer noget på tværs.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-11-12 16:25

Citat
Det er da giftelystne kvindelige philipenserne som har "boket" sig ind på konens kontaktbureau. Det troede jeg du vidste.
Nej, jeg vidste ikke at fruen havde et "bokking beru" Men jeg lader lige en "bumbe" sprænge. Jeg har hørt at den automatske telefonsvarer er en gammel Tandberg bumoptar, som ingeniøren fandt på den lokale containerplads.

Jo jo Balle går skam ind for genbrug - også når det gælder bumoptagere - inu da.

Går det forresten godt med gåsejagten?

Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-11-12 16:28

Jeg spekulerer på, hvem uglen i hulen børster tænder på fx ulve..?

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 09-11-12 16:35

Gad vide om de også har en finger med i den invasion af kvindelig arbejdskraft til Grønland. Har hørt en gøgeunge synge om, at dumpappen går under navnet " Kæmpe-Ekskimoen" hos vore nordlige broderfolk, eller også var " Den Gale Hvalros" med mamut tænderne

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 09-11-12 16:38

Citat
Jeg spekulerer på, hvem uglen i hulen børster tænder på fx ulve..?

Jeg forstår udmærket din tankegang.

Men der er jo immervæk en lille smule forskel på en ulv og en lille hund.

Men fakta er, at mange små hunde mister deres tænder p.g.a. tandsten der ikke bliver fjernet.

Min første hund var en dværgpinscher, jeg overtog da hun var et par år, og jeg startede med, at tage hende til dyrlægen for at få ordnet tænder. Alle de små fortænder sad lige så løst som hvis de havde siddet i en klat smør.
Til sidst havde hun kun 3 tænder tilbage, men hun stortrivedes og spiste normalt, hendes største problem var, at samle tørre bidder op.

Nu har jeg en schipperke, næsten 7 år, og vil prøve at undgå flere problemer med hans tænder (og dyre tandlægeregninger).

Min forrige hund var også en schipperke, han havde ingen problemer med tænderne.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-11-12 16:59

Hvis man ønsker at bruge dentastix, så skal man pinedød lade dem tørre først. Når de kommer ud af posen, er de lige til at sluge - for en hund med stor kæft.

I det mindste bør man "halvtørre" dem, så hunden bruger tid på at gnave dem i stykker.

Men prøv nu rugbrødsblokkene. Min hunds tænder er i hvert fald rene og hvide. Tror squ jeg selv prøver turen.

Nu vd jeg ikke hvor meget en lille hund kan "trykke" med tænderne, og måske er det årsagen til at de får dårlige tænder.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 09-11-12 19:18

De der rugbrøds halløjsaer - jeg tror sku Bent Mammuttand tygger dem som morgenmad.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-11-12 19:22

Her til aften fik hunden afpillet kød fra en dyrehals, og der sad naturligvis smårester mellem bisserne. Så fik den en rugbrøds"stick" - og tænderne lignede noget fra en reklame for kridhvide dænder.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 09-11-12 20:15

Citat
Nu vd jeg ikke hvor meget en lille hund kan "trykke" med tænderne, og måske er det årsagen til at de får dårlige tænder.

Den kan nemt trykke tænderne halvvejs gennem min hånd.

Nu er min hund så ikke af de allermindste, han er en schipperke https://www.google.dk/search?q=schipperke&hl=da&client=firefox-a&hs=ifa&rls=org.mozilla:da:official&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=CladUOypLYmHswbzhoGgDg&ved=0CCYQsAQ&biw=1280&bih=854 og vejer 6 kg.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 09-11-12 20:28

Nå sådan en fætter. Hvad bruger man såden en til? Og hvor stammer den fra?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 09-11-12 20:30

Den stammer fra Belgien og hører til i gruppen for kvæg- og hyrdehunde, i DKK.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 10-11-12 18:52

Efter en pragtfuld jagtdag i gode venners lag, skulle der spises en forsinket frokost og her gik snakken lystigt om både løgn og sandhed !
Én ville vide, at bb1 i øjeblikket forsøger at gøre sig utilbens, bl.a. ved at kretisere udgivelsen af Jæger bl.a. skulle han have udtalt at bladet SKAL være medlemmerne i hænde senest den 1. i måneden !!! Mon ikke DJ har en aftale med postvæsenet om, at de indleverer ultimo måneden, således at de har nogle dage at "gå på", dvs. formentlig seneste afleveringsdag kan være den 5. i måneden, afhængig af week-ends og helligdage ? Sådan er det med mange andre blade, blot for at nedbringe omkostningere !! Gad vide om oraklet er interesseret i at skulle betale mellem 3-og 500 kr ekstra for den service det er at skulle levere til den 1. i måneden ? Næppe !!
Grunden til alt vrøvlet skulle være, at han har/vil melde sig under fanerne hos DLS !!! Er der nogen der ved noget om dét ??

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 10-11-12 22:39

Uden at vide det med sikkerhed, så vil Ballehoff - hvis han søger om medlemskab af DLS - blive mødt med et rungende NEJ, som kan høres helt til Alperne. Ballehoof er ganske enkelt DLS`s bedste kort, så længe han er medlem af DJ.

Kretisere!! Jeg havde helt glemt Ballehoof`s direkte adgang til det danske sprog. Mens jeg var studerende, kastede jeg mig blandt andet over kvinder og dialekter. Smadder spændende emner - sammen, og hver for sig. Elsker sønderjysk, når det tales af en køn ung quinde.
Det viser sig nemlig, at dialekter opstod pga. de toneangivende spidsborgeres talefejl og andre fysiske/psykiske defekter. Når en adelsmand ikke formåede at udtale et ord korrekt, på grund af konstant drukkenskab eller andre faktorer, så abede bønder og natmænd efter - og dialekten havde endnu engang fået et nyt spøjst udtryk eller ord.
Nu tror I velsagtens jeg spøger, men det gør jeg ikke. Tag nu Ballehooff`s stavemåde af ordet "kritisere". Det er blevet til "kretisere". Det skyldes formodentlig overdreven anvendelse af botox, fordi ansigtet er blevet så stift, at manden ikke kan smile.
Også ordet "båndoptager" har fået en drejning hos Ballehoof. Han udtaler det "bomoptager", fordi man ikke skal bevæge så mange ansigtsmuskler for at danne noget der ligner en "Å"- lyd inde i mundhulen.
Jeg har squ ondt af Ballehoof´s nærmeste omgangskreds - også sådan af sproglige årsager.

Mvh.
Tonganeseren

Fik en fin ældre rå lige før lukketid i dag. Kuglen ødelagde hjerte og arterier - men derudover var ryg, hals, forbov og køller ubeskadiget. Faktisk skidestolt af et af de mest perfekte skud, jeg nogensinde har afgivet i en skov.
Stående skydning, fordi bladene havde røbet mig, hvis jeg var søgt hen til et træ, for at finde støtte.
Forrige uge lagde jeg indmad fra to dyr op på en platform, og nu har vi 7 ravne i skoven. De følger med i alt, hvad jeg foretager mig.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-11-12 23:10

Min gamle nabo - som samtidigt også var byens original, havde også en mærkelig sjællandsk dialekt. Snakken gik i den lille flække, om han måske havde haft en lille hjerneblødning og derfor havde svært ved at udtale ordene rigtigt. Tiden gik, og udtalen af ordene blev værre og værre. Så ville skæbnen at genboen, som var hørehæmmet, stod og sludrede med naboen. Hørehæmmede har jo den vane, at se på munden på den de samtaler med - normale hørende ser den de samtaler med i øjnene - hvis samvittigheden ellers er ren. Nå, men den hørehæmmede opdagede en væsenlig ting på nabo-originalen. Når originalen talte, røg øverste gebis ned, og derved blev resten af sætningen til nogle underlige ord.

Mon det er det, der er galt med Balleslakeren..? - Altså hans øverste forlorne dænder simpelthen er så tunge, at de klapper ned og laver ravage for resten udtalen...?

Fx. Bånd..klap... opta...klap...ger...klap klap. Det lyder derfor som "Bomoptar"
Udtalen skal gå lynhurtigt inden bisserne klapper i med et smæk.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 11-11-12 08:24

Det glæder mig overordentlig meget, at du fandt "kretisere", kære Tonganeser !!!

Men ellers må man sgu' tage hatten af for d'herrer Tonga og Tommy - deres sidste to indlæg er dansk humor når det er bedst !!!! Tak for dét !!

ØV4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 11-11-12 20:44

På fredag går kronvildtjagten ind i Nordsjælland. Jeg har naturligvis tjekket om eventuelle kongejagter (udtales: Massakrer) skulle være på tapetet, men tilsyneladende holder man tidspunktet hemmeligt, eller også har man droppet jagten i år - efter hård kritik fra offentligheden. I det jyske har de royale og Skov & Naturstyrelsen håndgangne mænd begået hærværk på kronvildtet, og da Kronprinsen angiveligt er i Kina, så slipper de sagesløse krondyr måske denne gang for overlast - altså her i Nordsjælland.
De seneste 14 dage har jeg ikke set kronvildt, men at de om natten vader rundt på agerjorden - er uomtvisteligt.
På fredag sidder jeg derfor i en skydestige og lurer på kalv eller stanghjort. Skulle den 18-ender, som sønnen og jeg så for lidt over 14 dage siden komme forbi, så vil jeg gøre mit for at nedlægge den. Alt andet får lov til at passere. Det er ikke særlig smart at nedlægge hinder, når kronvildtforvaltningen gerne ser en endnu større tilvækst af de flotte dyr. Hvis der ikke afholdes jagt i Grib Skov/Valby hegn i år, så har vi en stor bestand - som givetvis vil medføre en afslutning på særfredningen.

Mvh.
Tonganeseren

Tjekker ammo.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 12-11-12 08:26

"Mon BBK har en aftale med firmaet bag disse tyggeben, da man jo fremviser nogle smukke dænder hos de firbenede - er der en sammenhæng til den kloge mand i det jyske???"

Kære Øjenvidne: Du vil da ikke i ramme alvor bringe vore firbenede venner i den situation, at skulle sammemlignes/blandes med oraklet fra Løsning ?? Det er helt uhørt !! Hvad bliver det næste ??
Skæg for sig og snot for sig - sådan må det være !!!

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-resistent overfor bb1

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 12-11-12 12:11

Rolig nu, Provst - ro på !!!

Jeg har måske udtrykt mig lidt vævende - men min holdning til løgneren og fantasten fra Bottrupvej i Løsning er stadig: Han er et blålys og helt og aldeles udenfor normale og fornuftige menneskers rækkevidde - håber det er til at forstå for alle !!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-11-12 13:52

Når ordet "rækkevidde" nævnes, så kommer jeg til at tænke på et gammelt udtryk - nemlig at noget - eller nogen er "indenfor et bøsseskuds længde".
Selv har jeg altid troet, at man dermed mente 55 meter, men kan det nu være sandt?? Jeg efterprøvede engnag ordets betydning, efter et væddemål med min nu afdøde kære svigerfar. Han lagde sin hat på en træstub - 55 meter ude og lagde et par gode sten på hattens skygge. Jeg brugte 3`er hagl af den bedste kvalitet ( det var dengang man måtte bruge bly ) - og dælme om ikke hatten blev ventileret.
Hvad er op og ned i denne sag????
Mvh.

Tonganeseren

Gider ikke save brænde i dag.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-11-12 14:27

Okay, nu er rækkevidde og sikkerhedsafstande 2 sider af samme sag, men med alm stålhagl ser det således ud - altså sikkerhedsafstande.

Hagldiameter   4   3¾   3½    3¼   3   2¾   2½    2
Haglnummer   1   2   3   4   5   6   7   9
Sikkerhedsaf 400   375   350   325   300   275   250   200

Var det, det du mente..?

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-11-12 16:17

På en måde - ja! Det er altid godt at blive mindet om den slags. Men med længden af et bøsseskud mente man måske - i gamle dage - den afstand man kunne anvende på en hønsetyv eller liderlig ungersvend - uden at påføre ham varig skade. Jeg har hørt, at nogle lystige svende engang prøvede at stramme buk ude på 55 meter, hvorefter de fik så læderbukserne passede. Men om det er en skrøne, ved jeg ikke.
Jeg skulle engang besøge nogle venner i nærheden af Tørring, men kunne ikke huske vejen. Jeg standsede derfor ved kroen, hvor et par gamle stod og kiggede på forbikørende. Jeg oplyste navnene på det par jeg skulle besøge - og joda! Hen til kirken og til venstre. Derpå hen til en hvidkalket trelænget gård - og til højre. Når jeg så kom til en transformatorstation boede mine venner kun et bøsseskud op til venstre for transformatoren. Og det passede squ - hvis man med et bøsseskud mente små 60 meter.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 12-11-12 23:09

En ting er sikkert, de vil til en hver tid have besvær med at være smålideliderlige i al fremtid, hvis kronjuvelerne har hængt for lavt, i de stramme lederhozen

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 12-11-12 23:12

OK BW, men nu er det kun ældre bukke som har elevatornosser.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-11-12 07:36

Tonganeser !!

Hvor gammel skal en buk være for at have elevatornosser ? Omkring de 70 ???

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 13-11-12 10:04

Citat
Hvor gammel skal en buk være for at have elevatornosser ? Omkring de 70 ???

Nej så er det vist kategorien " Tungsteen" som anvendes, det kræver rigtige mænd at håndtere den slags

Smilling hunter, alias Landsbytoooosen har vist forvandlet sine til svolvkis, med al den Bajut trafik.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-11-12 14:48

Mammuttand er i dyb sorg. Onde tunger i kommunen påstår ligefrem, at han har søgt krisehjælp hos en psykolog.
Sorgen udmunder sig i, at hans nære ven og jagtkammerat Le Prince Henrik har mistet sin "jagthund" Vega. Nej det var ikke Vega, der bed alle gartnerne i røven - det var den anden ruhårede gravhund, som Le Prine Henrik også havde styr på. Hvis det fx havde været min hund der bed almindelige mennesker i røven, havde lovens lange arm forlangt at kræet skulle aflives prompte.

Nå men Vega stak altså af under en luftetur i Nøddebo, og blev senere fundet død ved en grøftekant af en kvindelig billist. Vega blev senere afhentes af Kronebilen og svøbt i et klæde med kongeligt monogram

Mon Mammutand giver Le Prince Henrik en ny hund i julegave..? Fx en Mammuttand selv har trænet op.

Eller Påstår Mammutten om et par år, at det var ham der i scenesatte at Le Prince Henrik fik en ny hund, på samme måde som han var med i riffelgaven ved Le Prince Henriks 50 års fødselsdag ?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 13-11-12 16:53

Ballade Bent har sikkert allerede kontaktet kongehuset, for at høre, om det er i orden, den nye gravhund godt kan have et hvidt øre er sikke på den dag den kongelige vinbonde ikke er her mere, så er han en nær ven af BB og det var BB som introducerede vinbonden for jagt med hund.

SHV, skal i karbad med den nye au pair

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-11-12 20:04

Citat
SHV, skal i karbad med den nye au pair
Så gi' hende en ordenlig skrubber..

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-11-12 15:59

Øhhh! Mener du ikke "skubber"?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-11-12 17:36

Joeee, muligvis.

Men omvendt, når man kører frem og tilbage med et skaft - fx til en børste, så skrubber man

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-11-12 17:49

Nåeeeh, så er jeg med. Skrubberiet afhænger vel også af, hvorfra au-pairen kommer. Jeg ville også bruge tid på skrubberiet, hvis hun er bantuneger.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-11-12 18:15

Jaaae, skrubberiet kan ha' mange fordele - specielt på filipenserne

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-11-12 14:05

Tak for svaret betterwisser.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 20-11-12 23:33

Mange tak for poiiiiiiings ØV4

Mvh
BW