/ Forside/ Karriere / Udlandet / Andet udlandet / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 410
Aldersgrænse
Fra : Kanduerasmus
Vist : 1021 gange
20 point
Dato : 08-11-12 17:59

Hej.
Har lige et spørgsmål.

Min ven og jeg vil gerne til f.eks Sverige altså udlandet, Kbh eller noget lign. men da vi kun er 15 og 16 næste år, vil jeg gerne spørge om hvilke muligheder, der er.

Accepteret svar
Fra : theipeter

Modtaget 30 point
Dato : 08-11-12 18:27

hvis du mener bo/leve langt hjemmefra, så du/i er fri for forældre og den slags,
så er det ikke noget usædvanligt, det ville jeg også selv i den alder,

det går normalt over, når man finder ud af hvor dyrt det er,
når man selv skal betale alle udgifter.

hvis det er for kortere tid, ferie o.lign. så er der vist ikke noget der hindrer jer,
det skulle da lige være forældrene.

Godkendelse af svar
Fra : Kanduerasmus

Dato : 08-11-12 18:38

Tak for svaret theipeter. Mente på en weekend tur. Jeg har bare læst på nogle hoteller og sommerhus hjemmesider, at man skal være 18 år, for at leje det et værelse uden en 18 årig.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 17-11-12 11:28

Sommerhuse har nok ikke lyst til at udleje til meget unge , men i udlandet finder I ofte "Youth hostels", der er billige, og hvor I også kan træffe andre unge