/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
App mod sms-sletning
Fra : miss-tk
Vist : 353 gange
100 point
Dato : 06-11-12 14:31

Hej folk

Findes der en app, der kan forhindre en i, at slette smser. Hvor man skal skrive en kode, før de kan slettes?
Det skal ikke være en app, hvor man skal skrive kode for at komme ind i smserne, da det ikke vil hjælpe, når nu lillesøster, godt må smse, men mor gerne vil holde styr på hende.
App´n skal passe til iphone

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 06-11-12 14:44

Der findes en rigtig god extension til mor-app'en der hedder tillid-og-åbenhed, den virker på alle mobiler, og er endda set virke uden strøm.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-11-12 17:03

Det er ikke godt hvis mor skal snage i datterens sms.
Hvis man er stor nok til at kunne skrive dem er man også stor nok til at lære, hvordan man omgås mediet. Men man er for stor til at få ødelagt forholdet til moderen ved hendes snagen.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 07-11-12 06:48

Hvis det ikke skal være noget med en adgangskode, hvad havde du så forestillet dig? at SMS'er skal blive på telefonen for tid og evighed?

I øvrigt, så er det vel med datterens vidende at App'en bliver installeret og så længe hun ikke kender koden, så kan det vel komme ud på et

Annuller spørgsmålet
Fra : miss-tk

Dato : 11-11-12 15:46

Modtog intet andet end "dårlige" svar.