/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Messenger i Windows 8
Fra : sonjor
Vist : 382 gange
200 point
Dato : 06-11-12 13:21

Jeg kan ikke få ovenstående til at virke. Mine kontakter står hele tiden offline.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-11-12 13:22

Så er det vel fordi, de ikke er på enttet eller ikke har startet Messenger?

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 06-11-12 13:24

HA HA Min datter skrev i Google talk, at hun nu var på messenger, hvis jeg ville teste, men her stod hun altså som offline

Accepteret svar
Fra : trimare46

Modtaget 210 point
Dato : 06-11-12 13:57

det kan vist ikke svare sig at rode ret meget med det. microsoft lukker messenger ned om nogle få måneder.
kloge hoveder mener, at det bliver annonceret allerede i denne uge.
så fremover skal du til at bruge skype i stedet for.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-11-12 13:58

Dine kontakter kan godt vises som offline, selv om de ikke er det - det er kontakterne der skal få ændret deres status

Trimare46, hvor har du læst det - håber ikke det er rigtigt

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 06-11-12 14:00

men du kunne jo starte med at prøve en genstart.
det har løst mange komplekse problemer gennem tiden.

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 06-11-12 14:06

Ork, det har jeg prøvet flere gange, samt afinstall/geninstall., så det duer heller ikke.

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 06-11-12 14:17
Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 06-11-12 14:23

OK så siger jeg Farvel til Messenger nu, selvom jeg er lidt ked af det. Må nu have vennerne til at bruge Skype, hvis de vil. Mere bøvl betaler sig ikke som trimare46 skriver. Han får så pointene.

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 06-11-12 14:24

Tak for svaret trimare46.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 06-11-12 14:29

til Norsted1
det står i ekstrabladet idag
http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/article1858907.ece