/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fyldt c:drev
Fra : BakerMC
Vist : 432 gange
50 point
Dato : 05-11-12 23:13

Jeg har en com. med win7 på og den fylder c-drevet op med afbildingfiler så nu er hele c-drevet fuldt og jeg kan ikke lige huske hvordan man kan komme ind og slette og nulstille denne ting.

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 06-11-12 00:07

C-drevet kan / må du ikke tømme, der er dit styrresystem og dine programmet du kan tømme ud i de ting du har lavet, spil og billeder m.m. som du har gemt.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-11-12 09:16

Tror du ikke hellere du skulle holde dig til bageriet og lade computerwn være.

spørgsmål kan jo udtrykke en sådan mangel på forståelse, at enhver vejledning er håbløs.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-11-12 09:46

Mappen dokumenter kan evt. flyttes over på et andet sted (drev) på harddisken så der bliver mere plads på C: drevet.

Men vi skal lige vide om det er mappen dokumenter/billeder som fylder.

Vi skal også vide hvad din harddisk indeholder af drev.
Start > højreklik på computer og vælg administrer > og så vælge diskhåndtering.
Nix pille >>>> kun kigge, og så fortælle hvad der er af farvede felter ud for DISK 0

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 06-11-12 19:35

Du skal starte diskoprydning, vælge Ryd op i systemfiler, vælge fanebladet Flere undstillinger, vælge Ryd op... under Systemgendannelse og øjebliksbilleder, det sletter alle dine gendannelsespunkter på nær det nyeste. Det kan frigøre en masse plads.

Kommentar
Fra : wacher

Dato : 06-11-12 22:42

Hvad er det for nogle filer dit c drev bliver fyldt op med? Du skriver afbildingfiler og så tænker jeg at du har et eller automatisk back up program kørende og det er det du skal ind i og slå fra.

Havde en gang en bærbar (har den endnu). Pludselig var alt plads væk på harddisken. Fandt ud af at der var helt fyldt op med windows temp filer. Fik den startet op i noget dos tilstand og slettede temp filer i flere timer. Startede op igen og et par dage efter var maskinen fyldt igen med temp filer. Trykkede på alt delete og kiggede på hvilke programmer der kørte og fandt bl.a. ud af at jeg havde forsøgt at installere en tv dongle og dette lille program lavede små temp filer. Fik afinstalleret tvprogrammet og problemet blev løst det var det jeg var ude for da pladsen forsvandt på mit c drev.

Du er nødt til at finde ud af hvad der laver disse filer og slå det fra/slette det....