/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Streamtransport
Fra : mig-selv
Vist : 457 gange
50 point
Dato : 05-11-12 20:56

Hvorfor får jeg melding om at programmet er stoppet eller ikke kan køre og skal afsluttes.
(Når programmet er indstalleret)
Kan sagtens bruge portable udgave, men ikke en udgave der skal installeres
den burde virke sammen med en Win7 x64

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-11-12 21:23

Har du prøvet at starte det med højreklik og "Kør som administrator..."

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-11-12 21:32

Citat
Hvorfor får jeg melding om at programmet er stoppet eller ikke kan køre og skal afsluttes.

I langt de fleste tilfælde opstår det enten fordi det er et "skodprogram med masser af bugs" eller også fordi det er en "cracket" version der mangler noget.....

Hvad er det for et program ???

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-11-12 22:01

Citat
(Når programmet er indstalleret)

Hvis du har installeret i "Programmer" så kan Streamtransport ikke skrive til mappen hvor det er!

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 06-11-12 08:19

ja hvad laver du??
streamtransport skriver du.
tænker webcam, har bikset meget med dlink webcam, er det den.??
Hertil kan siges streamen kræver et aktive x modul fra dlink, som vil loades automatisk.
Men det kan kun køre explorer og kun i 32 bits udgaven.
Hvis du bruger chrome startes quickplayer til streamen det går some tider godt til andre tider dør det.
Men det skal være explorer 32 bit hvis du skal editere mooving detekt og sådan.
hilsen Steen

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 50 point
Dato : 06-11-12 18:56

StreamTransport er et program som kan hente video fra websider!

Det er ganske glimragende, når man lige finder ud af at bruge det

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-11-12 07:17

Løste problemet ved at ændre på datakørsel
http://www.gratisimage.dk/image-EA8C_5099FC1E.jpg
http://www.gratisimage.dk/image-3264_5099FC1E.jpg

Havde prøvet at installere i andre mapper.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 07-11-12 07:19

Tak for svaret Klaudi.
Programmet er meget ligetil at bruge, hvis man bare kan få det til at starte op.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-11-12 11:08

Og det virkede så ikke mere end en genstart.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-11-12 17:10

velbekomme

shit, det var en korttidsvirkning

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-11-12 18:38

Den portable udgave virker trods alt, dog ikke sammen med en installering af programmet samtidig.