/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Brugen af Æ, Ø og Å ved SMS via SKYPE
Fra : Thorkild44
Vist : 247 gange
20 point
Dato : 05-11-12 20:43

Jeg er ny bruger af SMS via Skype. På tastaturet kan man anvende Æ,Ø og Å, men når modtageren af SMS-en vil læse beskeden, som er sendt via SKYPE, så mangler de nævnte bogstaver helt. Er der nogen der kan hjælpe ?

Venlig hilsen
Thorkild44

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-11-12 21:06

Sikkert hans (modtagers) apperatur, der ikke er sat op til Æ Ø og Å
det kan vel aldrig være afsender der er galt med, sålænge du kan se hvad du skriver.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-11-12 21:37

Kan modtageren skrive æøå på sin egen skærm og skype
Er det en dansk udgave af skype modtageren har.

Kommentar
Fra : Thorkild44

Dato : 05-11-12 22:30

Hej Eyvind
Modtageren/modtagerne er alm. mobiler, som alle kan skrive Æ, ø og å. SMS-en sendes fra SKYPE med dansk udgave.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-11-12 23:33

De nævnte bogstaver bliver vel sorteret fra undervejs da de jo kun kendes på dansk.

Når jeg vil synkronisere min Google mail med Outlook, sker der præcis det samme...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-11-12 20:00

Og du har vel prøvet at sende en alm. SMS med æøå ...........mobil til mobil