/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
unødvendig advarsel i Win 7
Fra : Sønder
Vist : 491 gange
500 point
Dato : 05-11-12 10:16

Min forholdsvis nye bærbare har Windows 7. Jeg har flere gange været ude for, når jeg klikker på et link, at den bipper og der kommer et lille rødt udråbstegn i en gul stjerne, hvorefter den så ikke vil åbne linket.
Det må vel være en form for advarsel, måske en firewall, der vil advare mig, men jeg ved i flere tilfælde, at det er et helt uskadeligtlink.
Ved nogen hvad det er og hvordan jeg kan omgå det?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-11-12 13:04
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-11-12 13:06

Har du Java og Flash, ellers prøv at smid et link herind, til en side der giver advarsel

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-11-12 15:17

Citat
men jeg ved i flere tilfælde, at det er et helt uskadeligtlink.

Hvis du har et antivirus program med Site Advicer er der sikkert en grund til at du bliver blokkeret
men det kan du slå fra i samme program.
Citat
måske en firewall

Det ved du bedst selv, samt du kan se det i firewallén

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 05-11-12 15:20

Det kunne vel også tænkes at det er fordi der ikke er sat en browser som standard-browser.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 07-11-12 15:23

Tør ikke rigtig slå advarselssystemet fra. Så er jeg jo ikke beskyttet. Har AVG, men hjælper ikke noget at slå linkscannerenfra i den.
Jeg prøver mig-selvs råd og lægger et link, når der dukker et op....

Annuller spørgsmålet
Fra : Sønder

Dato : 08-11-12 10:28

Jeg har fundet en måde at omgå det på og lever med besværet. Tak for forsøg til alle