/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Google translate til Word
Fra : troldenesdhb
Vist : 458 gange
100 point
Dato : 05-11-12 09:01

Jeg har sat en tekst i Google Translate og vil have den i word.

Når jeg kopiere den over i word, er der linjeskift på mærkelige steder og korte linjer ind i mellem.

Nogle der ved hvordan man løser det problem i word?

Jeg har prøvet at kopiere gennem notepad først, det virkede ikke.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-11-12 09:10

Hvis du markerer den oversatte tekst i rubrikken ved siden af og sætter den over Word, står den da præcis på samme måde...

Ihvertfald her!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-11-12 11:50

Citat
notepad først, det virkede ikke.

Gemte du også, det kunne være du fik en melding om tekst formatering

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 05-11-12 12:35

ikke her

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-11-12 13:15

Prøv at sæt dit sprog til Latin
http://www.gratisimage.dk/image-5DEC_5097AC4D.jpg
tror ikke det er der det fejler, nærmere noget med med fprmateringen af tekst
og det kan vel ikke bare være Google der har en tosset dag? måske i forbindelse med dette.
Citat
Nyt! Hold Shift-tasten nede, klik og træk ovenstående ord for at omarrangere. Annuller

Annuller spørgsmålet
Fra : troldenesdhb

Dato : 08-11-12 10:49

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål