/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Open office regneark til Excel på Mac
Fra : lgs
Vist : 411 gange
104 point
Dato : 04-11-12 23:51

Jeg sidder ved min pc og sætter et simpelt regneark i Open office op og vil gerne kunne overføre det til Excel på en Mac andetsteds. Muligt og i bekræftende fald hvordan?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 05-11-12 00:48

Dropbox
Google drive
skydrive
e-mail
ftp
usbstick
ekstern hdd
Mulighederne er mange for at flytte en fil fra en computer til en anden

Hvis det er selve filformatet du taler om så understøtter ms office 2007 sp2 og nyere automatisk odf formatet
Ældre ms office (office xp, office 2003, office 2007 og office 2007 sp1) kræver at man installerer en opdatering.

Ellers har du jo også muligheden for at gemme i excel format

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 104 point
Dato : 05-11-12 12:19

Du kan bruge "gem som" og i filtype vælge Excel 97/200/XP så kan de fleste læse det.

Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 06-11-12 19:37

Tak for svaret Eyvind. Tænk at det var så simpelt - det virker!

Kommentar
Fra : Eyvind