/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Gas Gruekedel
Fra : thevocie10
Vist : 333 gange
20 point
Dato : 04-11-12 21:54

Hejsa

Står og mangler en Gas gruekedel - skulle jeg være så heldig at nogen ligger inde med sådan en?
Bor i Sønderjylland - men er villig til at kører efter den!
Mvh
Henrik

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-11-12 22:15

Prøv at søge på sider der har køb og slag at gøre, DenBlåAvis eller Gul og Gratis er bare 2 eksempler der findes sikkert mange flere:
http://www.guloggratis.dk/inde/opvarmning/ovne-pejse/gasgruekedel/annonce/17365427-gasgruekedel

Kommentar
Fra : thevocie10

Dato : 04-11-12 22:20

Hejsa - har forsøgt mig, men de er lynhurtigt væk, så det kunne være jeg var heldig at finde en bruger herinde som ville sælge en :)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 04-11-12 22:44
Kommentar
Fra : thevocie10

Dato : 04-11-12 22:51

Den er solgt for et par dage siden, som der står under spørgsmål og svar.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 05-11-12 00:01

Forkert forum, prøv at sætte en annonce i avisen eller lignende

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 05-11-12 05:07

Du kunne jo selv sætte annoncer på dba.dk og guloggratis under købes, så er der da en chance for at sælgerne kommer til dig først.