/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
AGV?
Fra : alan57
Vist : 2060 gange
100 point
Dato : 04-11-12 15:37

AVG kom med et spørgsmål om jeg ville opgradere og jeg sagde ja til det og nu får jeg at vide hver gang jeg starter min pc at om 7 dage skal jeg sige ja eller nej hvad er det der sker AVG har altid været gratis og virket nå den skulle hvad skal jeg gøre nu Alan.
alan57

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-11-12 15:46

Du har åbentbart sagt ja til at opgradere til "købe versionen" så afinstaller den og installer igen, og klik så de rigtige steder!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-11-12 15:55

Hvad er AGV

Accepteret svar
Fra : Ammitz

Modtaget 110 point
Dato : 04-11-12 16:06

AVG er et antivirusprogram.
Du har nok svaret ja til at opgradere. Det skal du ikke.
Du skal nøjes med at opdatere.
Her:
http://free.avg.com/us-en/download-free-all-product
Kan du finde en gratis udgave, - som du kan installere, - når du har fjernet den der er gået "Kuk" i.

Ammitz

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 04-11-12 16:07

Du kan også prøve her!

http://avg-antivirus-free.danish.toggle.com/

Ammitz

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-12 21:08

Afinstallér AVG og benyt istedet den gratis version af FIREWALL + ANTIVIRUS/ANTISPYWARE fra Checkpoint Software. Du vil ikke fortryde!

De har i mange år været førende inden for (gratis) firewall's og samarbejder nu med det velrenomerede russiske "Kapersky" antivirusfirma og har i den anledning lavet en udmærket gratis løsning, som inkluderer begge dele; firewall og antivirus ...hvis du altså 'klikker' de 'rigtige' steder

Prøv som sagt: http://www.checkpoint.com/

..mere specifikt: http://www.zonealarm.com/security/en-us/free-antivirus-plus-firewall-install-steps.htm

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 04-11-12 22:39

Tak for svaret Ammitz.
Jeg kunne da jeg prøvede at afsindtelerede programmet tilbagegradere det så det har jeg så prøvet så må jeg se hvad der sker nu hvis der går kuk i det vil jeg gøre som du siger mange tak.
alan57

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 05-11-12 11:57

Rart at høre, når noget går som det skal, - held og lykke med det fremover...

Ammitz