/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Søger Gal Film!!
Fra : monobryn
Vist : 457 gange
215 point
Dato : 03-06-03 21:27

Der var engang en film på Demospasser.dk med en russer der fik skåret hovedet af med en kniv, hvis der er nogen der har et link til den film, så send det til mig...!

BEMÆRK: Skriv IKKE linket på dette forum, da den kan være meget stødende!!
Og lad være med at lede på demospasser.dk (Den er der ikke!)

Min mail er emil_b_jensen@hotmail.com

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 03-06-03 21:30

Sender den til dig med det samme..........

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 03-06-03 21:37

Hvor er vi henne efterhånden ? Det hele bliver sku da også mere og mere mærkelig, hovedet skåret af med en kniv! er der virkelig folk der vil se det frivilligt ? det er sygt.

mvh: Monsen

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 03-06-03 21:57

Pis, jeg kan ikke lige finde cd'en den ligger på, men du kan indtil videre få en russisk soldat, der får skudt fingeren af.

Og Monsen, JA det er fucking sindsygt, men er du ikke bare en lille smule nysgerrig? Jeg har det her shit for at kunne bekræfte det jeg fortæller andre om. Så det kan bevises at det findes. Der er frygtelig meget af den slags at finde på nettet.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 03-06-03 21:57

Monobrow, jeg sender den til dig så snart jeg finder den. Har du plads på din Hotmail???

Kommentar
Fra : monobryn

Dato : 03-06-03 22:08

hvis i har messenger eller icq kan jeg møde jer der.

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 03-06-03 22:14

Jeg har lige ført dig på Messenger, godkend det og vi kan chatte.....

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-06-03 23:10

hehe jeg har set klippet "unknown russían soldier" der er to af dem en i farver og en i sort hvid...

hvis du er interesseret kan du købe "faces of death" I - II - III - IV + se trailer fra filmene her: http://www.facesofdeath.com/

God "fornøjelse"

Solgaard

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 215 point
Dato : 03-06-03 23:22

Mr. Monobrow has received the requested files.

Godkendelse af svar
Fra : monobryn

Dato : 03-06-03 23:43

TAKKER FOR HÅRDT!!!