/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
utidig popup hjælp i program
Fra : anuarak
Vist : 550 gange
200 point
Dato : 03-11-12 16:49

Jeg har installeret Corel Draw 3 i Windows 7 --
der kommer en popup menu (vindows hjælp og suport) hver gang jeg gør et eller andet i programmet.
Hvordan slukke jeg for denne funktion?
Det er ikke muligt at bruget programmet "optimalt" da denne popup hele tiden kommer frem.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 03-11-12 16:55

Disable “Windows Help and Support” in Windows 7
http://www.howtonew.com/disable-windows-help-and-support-in-windows-7

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 03-11-12 17:10

Klaudi
Giver denne metode (delete elle omdøbe dem) ikke andre problemer i windows?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-11-12 17:15

Jow, Hjælp virker ikke før de filer er tilbage i c:\windows mappen

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 03-11-12 17:21

Jeg forstår ikke hvorfor popup hjælp kommer på denne computer, jeg installerede programmer på en anden (nu slærm død) computer (også med win 7) og mente at der var også problemer med popup help, men kan ikke huske hvordan jeg slap af med den (når jeg kigger på hdén ligger disse 2 anbefalede programmer ligger de stadig på deres plads)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-11-12 17:23

Har du prøvet at køre Corel Draw i kompatibilitets tilstand!

Højreklik på den genvej du starter det med og vælg Fanen kompatibilitet og vælg det.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-11-12 17:32

Det er vel ikke Løsningscenter du mener?

Det kan du indstille i, Kontrolpanel>System og Sikkerhed

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 03-11-12 17:44

Jeg har prøvet kompatibilitets tilstand for corel draw (XP og andre ) og det hjalp ikke, men jeg prøvede at flytte de 2 filer til et backup medie og nu virker proframmet, men det var ikke den løsning jeg tideligere brugte -- der må være en måde -- det er ikke under installation, men under kørsel af programmet

Godkendelse af svar
Fra : anuarak

Dato : 03-11-12 21:16

Tak for svaret Klaudi. jeg prøver denne version -- er ikke helt tilfred det men den er brugbar

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-11-12 21:48

velbekomme

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 04-11-12 21:20

Hej Klaudi
Jeg fulgte dit råd på en computer og det virkede, men jeg har en anden hvor det IKKE er muligt at omdøbe eller slette de 2 hjælpefiler. computeren kommer op med en medelese at jeg ikke har adgang til slet eller omdøbning -- jeg kan kun slette gennem TRUSTRDINSTALLER -- hvordan omgår jeg denne?
jeg kan ikke engang køre UNDLOGER -- den instaleres godt nok, men aktiveres ikke.
disse to hjelp-filer er skrivebeskyttet (men det ses ikke i egenskaber)
Kan du hjælpe mig?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-11-12 22:23

Opret en .bat eller .cmd fil og kald den f.eks. disable_help og kopier dette ind i den..
takeown /f "%WINDIR%\HelpPane.exe"
icacls "%WINDIR%\HelpPane.exe" /grant Administrators:F
ren "%WINDIR%\HelpPane.exe" "HelpPane.exe.bak"

takeown /f "%WINDIR%\winhlp32.exe"
icacls "%WINDIR%\winhlp32.exe" /grant Administrators:F
ren "%WINDIR%\winhlp32.exe" "winhlp32.exe.bak"

Højreklik på filen og vælg "Kør som administrator..."

PS: Ved ikke om det vil virke, du kan jo prøve.