/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
The sims?
Fra : Poe
Vist : 454 gange
100 point
Dato : 03-06-03 20:57

En der kender til sted hvor jeg kan købe The sims med alle add-ons i EN pakke?

Accepteret svar
Fra : srhansen

Modtaget 110 point
Dato : 03-06-03 20:59

Hej Poe
Det eksisterer ikke desværre

EA games ved nok hvordan man får vredet armen bedst om på forbrugerne.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 03-06-03 21:05

srhansen har ret sådan en pakke laver de nok ikke, men der findes andre sampakker ude i butikkerne. Jeg har for nylig set Sims superstar sammen med Simcity 4.
Men ellers er det vist kun The sims og Livin it up der er pakket sammen i en.

Stormfeldt

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-06-03 21:11

Tjaee. Så længe de bliver ved med at lave nye udgivelser i The Sims serien til fuld pris, tror jeg heller ikke vi skal vente at se nogle sampakker lige med det samme. Selv om det da var ønskeligt

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : Poe

Dato : 03-06-03 22:00

Ok.. :)

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 03-06-03 22:18

Kommentar
Fra : yellow

Dato : 12-04-04 11:35

man kan da nærmest købe dem alle samen i en pakke, i den danske officiellehjemmeside.(kan ikke lave link)
når jeg logger ind, er der en reklame hvor alle spillende sælges samlet, til en fair pris!
making magic er vist nok den sidte udvidelse til the sims 1.
m.v.Hilsen sonia