/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Rødt kryds på internet ikonet
Fra : Rallefar1
Vist : 736 gange
20 point
Dato : 03-11-12 13:14

Hej, jeg har et kæmpe problem med min computer og det har jeg haft i et stykke tid..

I nederst højre hjørne på skærmen, der hvor ikon baren ligger, har jeg et Netværks Ikon med et kryds henover som fremviser at jeg ikke har noget internet..

Men jeg er på internettet i dette øjeblik ..?

Når jeg åbner Netværks og Delingscenter står der "Du har i øjeblikket ingen forbindelse til nogen netværk"

men hvordan kan jeg så sidde på nettet lige nu ?

dette problem har medført at der er mange programmer og spil som jeg ikke kan åbne fordi at mit computer af en underlig grund sender et signal om at jeg ikke har internet, selvom at jeg har internet!!!

Please hjælp!!!!!!!!!!!!!

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 30 point
Dato : 03-11-12 13:52

hvornår startede problemet. Du kunne jo med systemgendannelse rulle pcen tilbage til hvornår det startede med krydset.
Hvilket styre system

Godkendelse af svar
Fra : Rallefar1

Dato : 03-11-12 14:00

Tak for svaret Fijala.

Problemet har været der i et godt stykke tid, men jeg har haft en anden computer i brug ind til nu, så jeg prøver at finde ud af hvad problemet kan være .. Jeg er ikke den helt store computer tekniker,

så kunne du fortælle mig hvad jeg skal gøre for at sende dig mine specs og styre system ?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-11-12 14:23

windows Xp eller windows vista eller windows 7, det kan du se ved at klikke på windows ikonet i nederste venstre hjørne og højreklikke computer, nu vises hvilket system

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-11-12 14:30

systemgendannelse gøres sådan.

XP
http://support.microsoft.com/kb/306084/da
lidt nede på siden står der:
Sådan bruger du Systemgendannelse til at gendanne Windows XP til en tidligere tilstandvenstreklik

Vista
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/What-is-System-Restore
windows ikon igen - skriv systemgendannelse i søgefeltet - vælg en dato der er

Ca. samme måde som vista

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-11-12 14:32

Men ellers velkommen til Kandu. Du behøver ikke acceptere et svar før end du har fået det svar som er det rigtige. Indtil er det et åbent forum hvor folk kan komme med svar og forslag til dig. Når du har fået det rigtige svar, accepterer du og lukker hermed spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Rallefar1

Dato : 03-11-12 15:18

Det er en windows 7 Home Premimum :) Og jeg prøvede systemgendannelse men det hjalp mig ikke meget.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 03-11-12 15:54

gik du langt nok tilbage i tid. Du kunne jo gå endnu længere tilbage