/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
IE9 og favoriter
Fra : mig-selv
Vist : 391 gange
50 point
Dato : 02-11-12 19:27

Efter en opdatering kan jeg ikke finde mine favoritter på selve menu linien - øverst,
den ligger øverst til højre som et ikon, men jeg vil gerne have den hen hvor den plejer at ligge - i venstre side.

http://www.gratisimage.dk/image-5C73_50940F55.jpg
http://www.gratisimage.dk/image-0B01_50940F55.jpg

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-11-12 19:29

Gælder på begge udgaver af IE 32 + 64 bits

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 60 point
Dato : 02-11-12 19:45

Det kan du ikke lave om på, så'n er det bare i IE9, væn dig til det!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-11-12 19:47

Tryk på stjernen så ligger de lige der. Er det ikke ligegyldigt om de ligger til højre eller venstre. For mig gælder det om at have så meget plads på skærmen til at se det jeg surfer på og ikke fylde op med alskens menuer der bare fylder

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-11-12 19:55

Det er nu godt nok skide irriterende når nu musen plejer at fare op til venstre side for at åbne Favoritter og så er det lige pludsligt i højre side de er!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-11-12 20:40

Jammen sådan har windows altid været..................det er for at vi kan få fornemmelsen af noget nyt.
win 3.11..............................................................................................win 8 som nu også gemmer ting og sager så der skal ledes og ledes efter bagateller.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-11-12 20:55

Citat
Det kan du ikke lave om på, så'n er det bare i IE9, væn dig til det!

Citat
Er det ikke ligegyldigt om de ligger til højre eller venstre

JO, men hvis den så bare blev der indtil næste gang, så gjorde det intet.
men der skal klikke så mange gange, at man får finger krampe
Citat
Jammen sådan har windows altid været
Og ufatteligt de så ikke kan rette op på de små, eller skal man sige store problemer.
Prøver om jeg kan komme tilbage til en IE8

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 02-11-12 20:59

Hvis de bare bliver der........???????
Hvis ikke de ligger der altid er der gået noget galt. De ligger bare i den anden side.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-11-12 21:02
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 02-11-12 21:57

Du kan evt. gøre sån' her

Here is a fix.

•Open the browser and go to some random page – Select favorites on the right and select “add to favorites”
•Under the “create in” dropdown list select the ”favorites bar” folder and select “make new folder”. Call the new folder “Fav” for example.
•You will now have a “Fav” Icon on the left side of the browser.
•Close the browser and open Windows Explorer – Go to your profile and find your “Favorites” folder.
•Move all of your favorites and your favorites subfolders to the new folder you created in the browser. The Fav folder you created will be at C:\Users\yourname\Favorites\Favorites Bar\Fav
You must create the Fav folder with IE or you will not be able to add to it. It actually creates the folder in a hidden system folder called links.
http://superuser.com/questions/257766/can-i-move-the-favorite-icon-to-the-left-in-internet-explorer-9

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-11-12 03:22

Citat
http://www.microsoft.com/da-dk/download/details.aspx?id=43

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-11-12 08:53

Mener du kan gå tilbage til IE8 i Tilføj/fjern programmer,
men det er ikke at anbefale, da der er flere der ikke understøtter 8'eren!

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 03-11-12 17:42

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-11-12 18:01

sæl'tark

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-11-12 21:14

Google chrome er også en mulighed.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-11-12 21:49

Den er li'så omvendt som IE9!