/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SPV holdbarhed
Fra : homohans
Vist : 279 gange
100 point
Dato : 03-06-03 19:46

Jeg står og skal købe mig en ny telefon, og er faldet over en SPV, men spørgsmålet er bare om det er den rette telefon for en der kommer til at løbe og bevæge sig med den i lommen. Så hvis der er nogen der har erfaning med kvaliteten ville jeg gerne høre nærmere

Kommentar
Fra : m_ytz

Dato : 03-06-03 20:28

Prøv og kigge på www.mobildebat.dk der inde er der et forum der kun er for SPV... :)

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 03-06-03 23:42

Hej homohans..

jeg har haft min SPV i lidt over en uge nu og ser ingen tegn på at den skulle være skrøbelig..!

Men bemærk: man skal vide en del om computere for at kunne udnytte telefonen til fulde..!

www.modaco.com er meget bedre end mobildebat..! men dog på engelsk

men hvad kan jeg sige..? total iorden telefon jeg er sikker på at du ikke vil fortyde hvis du vælger en SPV..!

hvis du køber en og den er software-locked kan dette klares på: http://www.developers.orange.com/workingwith/2003/03/04/Unlocking/ husk dette unlocker kun så du kan bruge alt software og altså IKKE sim..

når du har åbnet den besøg da: http://www.monolithix.org/SPV_software.html
besøg også: http://www.coolsmartphone.com/index.php

Held og lykke med dit køb..!

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : daiz

Dato : 12-06-03 15:36

Jeg har haft min spv til reperation to gange på under 6 måneder, den er robust nok til almindeligt brug, men den har dog en lille last mht til headsættet, hvor stikket har let ved at gå i stykker. Dette er dog en kendt fejl og den repareres selvfølgilig, mens der er garenti på.

Ud over det er den god nok, det er bare trist man ikke kan skifte cover på den selv (det koster min 500 kr. at få det skiftet i en butik), da coveret let kan ridses :(

Kommentar
Fra : hbiskup

Dato : 24-07-03 14:41

Ikke vis du bruger den medfølgende taske..........

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 24-07-03 16:16

det skal lige siges at den 16/7-03 tabte jeg min SPV i toilettet. og den virker stadig som intet var sket.. (det må sige lidt om holdbarheden)

men måske du skulle tænke lidt mere på SPV E-100

Mvh

Solgaard