/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Stofa TV
Fra : ferik
Vist : 601 gange
500 point
Dato : 31-10-12 14:33

her hvor jeg bor har vi Stofa TV, der er mange af mine naboer,
der kun har et ældre tv, der ikke kan se/vise de digitale kanaler
MUST CARRY kanalerne
Stofa vil ikke sende kanalerne analog
? hvordan er det andre steder

Kommentar
Fra : webm

Dato : 31-10-12 14:48

TV signaler sende i dag digitalt, så det er ikke noget med at Stofa ikke vil sende analogt.

http://www.erhvervsstyrelsen.dk/aendringer-i-digitalt-antenne-tv-2012

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 510 point
Dato : 31-10-12 14:50

Citat
så det er ikke noget med at Stofa ikke vil sende analogt

Det kunne de da godt tage og gøre, som en service, det gør yousee!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-10-12 14:57

Vores fiberbredbånd sender både analog og digital signal.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 31-10-12 15:26

gå i elgiganten

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 31-10-12 15:35

en enkelt har været hos den lokale Radio TV forhandler
pris for ekstern boks 1600- kr

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-10-12 15:44

Kan man ikke bruge en boks fra Harald Nyborg!?
http://www.harald-nyborg.dk/p2432/denver-mpeg-4-dvb-c-boks

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 31-10-12 16:14

det et godt forslag Klaudi
nu er det desvære sådan at de tåbelige menesker fra Stofa har lavet anlæget sådan at der skal bruges DVB-T tuner
der er allerede 2 naboere der har en DVB- C tuner til at stå, men de kan desvære, ikke bruges

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 31-10-12 16:32

Stofa har lavet antenne anlæget så der skal bruges DVB T Tuner
de har desvære i flere måneder glemt at fortælle det til nogen, derfor disse fejlkøb
derfor HOLD JER FRA STOFA

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-10-12 17:17

Så er det jo denne her, den er ovenikøbet lidt billigere!
http://www.harald-nyborg.dk/p4945/denver-mpeg4-dvb-t-boks

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-10-12 19:05

Citat
HOLD JER FRA STOFA

.... jeg har Stofa,.. og er ganske tilfreds,.. især når jeg læser om andre udbyderes problemer,
min antenneforening sender både analog og digital,

jeg er også ejer af et ældre 28" billedrørs-TV,.. har lige prøvet at tænde for at se om det stadig fungerer,..

det gør det skam,... men for Fa.... hvor det elendig,.. (sammenlignet med digital)..

det er omtrent som at se en elendig youtube video-- i laveste kvalitet,

er der nogen speciel grund til at du vil se analog, ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-10-12 19:09

Citat
er der nogen speciel grund til at du vil se analog, ?

Hvis du nu læser spørgsmål en gang til finder du nok ud af det, ellers kan du jo prøve at "google" det

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-10-12 19:18

Citat
der kun har et ældre tv

en 'box' koster vel omtrent det samme som et nyere digital tv (ikke nødvendigvis sidste nye model)

1900 for et sprit nyt,... og så kører det bare,....

et brugt kan vel fås billigere,.. ?

http://www.harald-nyborg.dk/p1005/samsung-led-tv-32

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-10-12 19:19

sort / hvid TV er vel også snart ved at være slut,

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-10-12 19:22

men det kan være det bliver for trættende at se på så stor en skærm,
altså dreje hovedet når der vises tennis,..

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 05-11-12 15:14

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-11-12 16:42

velbekomme