/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lokums-avis.
Fra : Mosebaek
Vist : 539 gange
200 point
Dato : 30-10-12 19:18

Nogen der har set denne udsendelse,på tv??? Selv har jeg kun set den her:
http://www.dr.dk/TV/se/haengt-ud-pa-forsiden/detektor-53#!/

Jeg synes simpelthen,det er horribelt,at en kloaksprøjte som "Information",kan slippe af sted med dette.Det bekræfter i høj grad,mine fordomme om denne ildelugtende,svigagtige,løgnagtige lokumsspand af en "avis",er rigtige.

Deres eneste "troværdige" kilde,en en tredje rangs besæt-aktivist,som de har valgt at bruge som "sandhedsvidne".Tillykke! Jeg synes det er himmelråbende,at sådan et læs lort,kan få lov til at "jorde" et normalt menneske,på denne måde.

Pressefrihed????????? Mon ikke "friheden",burde ombyttes med et flerårligt ophold,bag de stivede gardiner.
Jeg kommenterer nok ikke ret meget videre,da jeg har sagt,det jeg mener.Men er spændt på at se om nogen forsvarer dette ækle udskud,som må få alle andre seriøse dagblade,til at græmme sig.Her er virkelig tale om det dybeste bundskrab.

M.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 30-10-12 20:39

Jovist. Du burde også have set de andre udsendelser i serien, så var du da røget helt ud over kanten.

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 200 point
Dato : 30-10-12 20:50

Information er stadig danmarks bedste avis, det har den været i de over 25 år jeg har haft abonnement på den. Trads der var chef for avisen dengang, er det heldigvis ikke mere. Artiklen var en klar brøler.

Se også:
http://politiken.dk/kultur/tvogradio/ECE1796991/redaktoer-ville-ikke-undskylde-paa-tv-jeg-var-fej/

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-10-12 23:10

Citat
Jovist. Du burde også have set de andre udsendelser i serien, så var du da røget helt ud over kanten.

Nu da mit blodtryk er faldet med et par atmosfæriske tryk,kan jeg oplyse at jeg så den første.Manden fra Herning,der blev beskyldt for pigemord.Helt sikkert en pinefuld oplevelse,med skrappe afhøringer og indespæring.Oplevelser der nok sidder i ham,resten af hans liv.Han fik den fyrstelige erstatning af 36.000 kr.

Henrik Sass Larsen så jeg også.Og igen,hvis man ellers kan stole bare en smule på medierne,fik helt igennem en svinsk behandling.Nok ikke mindst af hans egne....fordi manden havde en ven,der havde snakket med en rocker....... vi er eddermaleme langt ude.

Men at se denne arrogante,kolde og kyniske eks chefredaktør fra Information.......

Fanneme godt,man kun er en lille ubetydelig skvat.

M.

Kommentar
Fra : poten

Dato : 31-10-12 07:17

Citat
Fanneme godt,man kun er en lille ubetydelig skvat.

Det forhindrer dig sandelig ikke i at havne på forsiden hvis du er uheldig...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 31-10-12 09:40

- troede det handlede om B.T.! Smutter igen...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-10-12 10:05

Citat
- troede det handlede om B.T.! Smutter igen...

Det gør det skam også,bl.a..

Jeg sidder faktisk og tænker på,om pressefriheden ikke burde reguleres en smule.Ved godt det hedder sig,at det er een af demokratiets grundpiller.Men så længe aviser som f.eks. Information,EB og BT,ikke har det mindste selvkritik,eller selvransagelse,burde de "hjælpes" lidt.

Det er jo efterhånden engelske tilstande.Sky`r ingen midler,i deres jagt på omsætning og penge.Skider højt og flot på,om der knuses et par menneske skæbner,i profittens hellige navn.

Pressenævn????

M.

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 31-10-12 13:23

Der plejer Ekstrabladet og Se og Hor da være værre

Kommentar
Fra : poten

Dato : 31-10-12 14:28

Selv sådan en perifer avis som Søndagsavisen er ikke bedre...

Den ene avis har nok ikke noget at sige den anden på når det kommer dertil...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-10-12 17:42

Citat
JP: En svinestreg, der betalte sig

I 2003 hængte Information helt uberettiget Henrik Gade Jensen ud for at være en højreekstremist med nazisympatisører. Og TV2 fulgte op uden at checke fakta.

David Trads, der dengang var chefredaktør på Information ville ikke stille op og undskylde i DR's udsendelse om sagen. JP's leder skriver:

En undskyldning er selvfølgelig en undskyldning, også når den kommer med ni års forsinkelse, men af flere grunde har det alligevel et skær af ynkelighed over sig, når tidligere chefredaktør David Trads nu undskylder, hvad han gjorde som chefredaktør for dagbladet Information den 25. november 2003.

Skribenten, som lagde navn til løgnen, Rasmus Lindboe, er i dag mediechef på Niels Brock, og fra ham har man ikke hørt nogen undskyldning, lige som han heller ikke ønskede at stille op til interview i DR om sagen.

Rasmus Lindboes rolle i sagen har ikke skadet ham i karrieren. Han har ifølge hans egen facebookside sidenhen været pressechef hos de Radikale Venstre (hvorfor overraskes man ikke?), kommunikationschef i Advokatsamfundet og er i dag mediechef på Niels Brock.

Man kan sende Lindboe en høflig besked på hans Facebook side og spørge, om han ikke mener, at en undskyldning ville være på sin plads.

Næh..hvorfor overraskes man ikke,over pampersvinerne.

M.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-11-12 11:53

Tak for svaret fun2.Det er jo en god artikel,du har fundet frem.

Noget af en selverkendelse,fra David Trads`s side.Men bedre sent.......

VH. M.