/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Taxa østrig?
Fra : rudik
Vist : 649 gange
171 point
Dato : 30-10-12 17:10

Hej folkens. Jeg er ved at planlægge en tur til bad gastein i uge 8. Hotellet vi skal bo på lægger 3-5km fra selve bad gastein. Er der nogle her inde der kender prisen på en taxi i østrig omkring ski sæsonen?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 30-10-12 19:06

Det kan de garanteret fortælle dig når du kommer frem...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-10-12 19:15

Send en mail til hotellet og spør hvordan man konmmer frem . Det har jeg gjort flere gange. Hoteller har som reget et standardmail de sender . den forklarer om bus, taxi priser og muligheder. Nogle hoteller har også egen minibus , som kommer til togstation eller lufthavn.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 31-10-12 05:28

Kontakt TAXA firmaet her og spørg om priser:

http://www.gasteinforscandinavia.dk/dk/taxi_schneeberger.htm

vic200

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-10-12 22:08

Ved ikke om de billigere ellere dyrere, en en tur i DK, men gætter på billigere
og en tur på 4-5 km i Nordjylland koster max 150.- samt 190-200 begge veje = så
skal du samme vej tilbage er det billigere, men det kræver at du kører samme tur
ikke afbrudt, medmindre chafutten er indforstået med en senere afhentning,
så sætter de vist bilen (turnummer) på din tur på STANDBY, eller hvad det hedder på bil sprog
har været ude for en tur 15km der kostede 250 frem, men skulle jeg med retur kunne jeg få den for 325.- - alt imens han lavede penge andre steder byen.
Men Danske regler vil jeg ikke hænges ud på.

Der var vist et par gentagelser, men fider ikke slette dem

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 03-11-12 16:21

Måske du kan få hotellet til at afhente dig på banen, det gør de somme tider, selvfølgelig vil det være mest smart at bede om det sammen med bestillingen, men prøv, der er jo ikke så langt.