/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
folkerigisteradresse
Fra : trimare46
Vist : 794 gange
300 point
Dato : 30-10-12 15:24

kan man få oplyst på folkeregistret hvor en person er tilmeldt, eller kan man selv slå det op på nettet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-12 15:30

Hvis du kan personens sidste adr. kan du få oplyst, mod betaling, hvor vedkommende er flyttet hen.

Du kan også prøve at google personens navn, men er det et alm. et så bliver det ikke nogen nem opgave at finde den rette.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-10-12 15:38

Har du lidt unikke oplysninger om vedkommende, så spørg her på krak:

http://www.krak.dk/

Kommentar
Fra : prio

Dato : 30-10-12 15:52

Du skal henvende dig personligt på kommunekontoret som privatperson.
Det koster vist kr 52.
Fjollet at det ikke kan ordnes via nettet.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 310 point
Dato : 30-10-12 15:52

Hvis du kender Cpr nummer kan du finde det på borger.dk (ikke alle kommuner er tilmeldt)

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-10-12 19:57

det kommer så sandelig an på om vedkommende ønsker at være anonym / hemmeligt nummer.

Citat
Adressebeskyttelse betyder, at dit navn og adresse
ikke må udleveres fra folkeregisteret eller fra Det Centrale Personregister (cpr)

https://www.borger.dk/Sider/Adressebeskyttelse.aspx

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 30-10-12 20:04

jeg synes ikke jeg kan finde noget om det på borger.dk.
så lidt mere omdet ville være godt.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-10-12 20:10
Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-10-12 20:13

Adressebeskyttelse betyder, at dit navn og adresse ikke må udleveres fra folkeregisteret eller fra Det Centrale Personregister (cpr)

https://www.borger.dk/Sider/Adressebeskyttelse.aspx

https://www.borger.dk/Sider/Handlingsside.aspx?DomainServiceId=7e4cdf8d-53f5-4961-9408-e365c2d119f4&PageId=2fc3f793-5bbc-46b1-b95d-ac4d8ed9fbe1

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 30-10-12 20:15

Navne- og adressebeskyttelse, ansøg om

Skal indberetningen sendes digitalt
Ja
Nej, jeg printer indberetningen

Du skal være logget ind med NemID/Digital signatur på Borger.dk for at få indlæst personlige oplysninger.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-10-12 21:49

Det er et mindretal der har hemmelig adresse, så forsøg du dig bare med folkeregistret -det kan da ikke skade - højst at du mister nogle penge

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-10-12 21:51
Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 30-10-12 21:56

Tak for svaret Kortoververden.