/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Transportmidler i London
Fra : frieda
Vist : 721 gange
200 point
Dato : 29-10-12 19:40

Er der nogen, der har været i London for nylig, og som har gennemskuet, hvordan man billigst lader sig transportere i London?

I "gamle dage" købte man et tre-dageskort, nu har jeg svært ved at gennemskue det.

Vi skal fra London City Airport til vores hotel nær British museum (og retur) og så ellers være i stand til at hoppe af og på "the tube" eller busser i 4 dage.

Hvad er den bedste løsning?

Thanks

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 29-10-12 19:46

Der er Oystercard'

http://www.londonbilletter.dk/transport/oyster-card/

Hvis du i stedet benytter Metroen, så husk at gem billetten, den skal afleveres ved udgangen

Go' tur - skal du juleshoppe?

Godkendelse af svar
Fra : frieda

Dato : 17-11-12 11:35

Tak for svaret Nordsted1.

Jeg havde selvfølgelig set denne mulighed Nordstedt, men var i tvivl om, det kunne betale sig. Det viste sig, at vi faktisk kunne købe et Oystercard på et mindre beløb, end det var nævnt på nettet, så det fungerede fint.
NB: Nej, egentlig ikke indkøb. Min mand havde givet mig adgangsbilletter til den specielle Pre-Raphaelites udstilling på Tate. De skal bestilles på forhånd og vi havde adgang lørdag morgen klokken 10:30 sharp Vidunderlig udstilling