/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
What?????????
Fra : Tonganeseren
Vist : 514 gange
200 point
Dato : 29-10-12 15:23

Når jeg åbner KANDU`s jagttråd ser jeg et ikon poppe frem. Adressen er Match.com og teksten lyder som sådan:
Vælg alder for at se singler i dit område - og der er Gudhjælpemig kun billeder af mænd.

Er Match.com en bøssehjemmeside, hvor indehaveren med ordet "bøssebærer" tror, at jægere er homoseksuelle? Frækt!

Er Match.com fejlanbragt under "jagt", hvor der undertiden skrives om bøsser - blot i en lidt anden betydning.

Hvad er meningen?

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-10-12 16:02

Kandu kører ikke særlig godt for tiden.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-10-12 16:11

Det er google som styrer det reklameshow, efter de ord som forekommer i forumteksten.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-10-12 16:13

Oppe i kanten af annoncen er der et X og med det X for du mulighed for at styre hvad du vil se.
Påstår de ihvertfald.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-10-12 17:07

Nååååhh - sådan! Man bliver jo helt rystet. Jægerne herhjemme nyder for nuværende ikke den helt store sympati fra en stor del af befolkningen, især pga. visse bajuttyper i det midtjyske, og skulle offentligheden nu få den tanke, at bøssebærere er bøsser, så ville bunden være nået.

Har forresten lige fået fjernet en mega hæmoride. Forstår ikke at nogen kan se noget morsomt i at andre roder rundt i ens endetarm.

Sønnen og jeg fik to flotte rådyr i går. Jeg kravlede rundt i skoven, mens sønnen legede kispus
med en seksender

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-10-12 17:11

Det der med hæmorider er noget mærkelig noget. Når man fortæller andre om lidelsen, så står de bare og bredsmiler over hele femøren. Men når nogen blærer sig med en podagra, så er der kun lutter medfølelse. Fejeler man noget eksotisk, er det helt i orden - men en hæmoride, så er det en helt anden sag. Så begynder folk at nynne sangen "Du er aldrig alene "Indsæt din tekst her af Sebastian". Fandeme uretfærdigt.

Mvh.
Tonganeseren

Nu en glad mand.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 29-10-12 17:12

"[B]Indsæt din tekst her[/B]Indsæt din tekst her". Hvad sker der?

Accepteret svar
Fra : fun2

Modtaget 200 point
Dato : 29-10-12 17:14

Der findes en lille applikation/tilføjelse til Mozilla og Chrome der hedder "adblock plus", hvis man installerer den ser man ingen reklamer på kandu.dk, den fjerner dem også fra stort set alle andre sider. Det er meget længe siden jeg har set problemer med adblock plus.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 29-10-12 17:38

Du skal se, kære Tonganeser, at ænderne og gæssene kommer tilbage til din jagt, nu hvor du igen er "normal" - Joh, de kære dyr fornemmer mere end man tror !!!
Men pas nu på med at småfise for meget - presseriet kan sgu' give dig tilbageslag !!

Mon ikke vor fælles ven i det midtjyske/østjyske også har sådan nogle sataner, blot i hovedet - nå, men han har jo også røv i begge ender !!!!

Du ønskes god bedring.

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-10-12 17:47

Lidt genbrug....

Han blev aldrig en stor kanon...blot en lille bøsse.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 29-10-12 21:15

Citat
Det der med hæmorider er noget mærkelig noget.
Jaaaa, man må sande det gamle ord; Når enden er god er alting godt...

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-10-12 20:18

Tak for svaret fun2. Den skal jeg have installeret.

Mvh.
Tonganeseren