/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
trailer i stål eller alu???
Fra : skjw
Vist : 776 gange
100 point
Dato : 26-10-12 19:15

hej
jeg har længe overvejet at købe en ny trailer,
og har efter hånden bestemt mig for brenderup 4000 serien
nu er spørgsmålet at den fås i enten stål eller alu.
hvad er fordele og ulemper ved stål og alu
kort sagt hvad skal man vælge???

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 26-10-12 19:56

Det finder du sikkert selv ud af ligesom alle de andre spørgsmål du bare har annulleret...

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   0
- Annullerede   7
- Slettede   0
Ialt   8

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-10-12 20:00

Det er nemmere at rette en i stål - når den har fået en på kassen.

Kommentar
Fra : grow

Dato : 26-10-12 21:26

Nyttelasten er måske størst i aluminium.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 26-10-12 23:08

Folk gider ikke hjælpe dig når du annullerer spørgsmål hele tiden.Folk bruger tid og prøver at hjælpe dig,men du bare annullerer.Det er at skide på folk der prøver at hjælpe dig
alimak

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 27-10-12 10:24

marken+ almak......jeg annullerer osse spørgsmål, når jeg får den slags kommentarer ! eller jeg selv finder svaret på anden måde !

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 27-10-12 10:28

...jeg købte en brugt i alu efter at den gamle jern/træ blev stjålet. Den må laste mere -holder sig pænere og er lettere at sælge, hvis der er behov for det. HUsk at købe en lås der kan sidde på ,når den er monteret på bilen...jeg ærgrer mig stadig over tabet af den gamle !

Kommentar
Fra : skjw

Dato : 27-10-12 13:35

ja, det kan da godt være folk ikke gidder hjælpe når jeg "bare annulerer" men det er så nok bare fordi jeg er for dum til at finde ud af at slette spørgsmålet, når jeg ikke får et svar før jeg selv har fundet svaret. (det kan i jo så forklare mig hvordan)
til gengæld har jeg svaret mange mennesker gennem tiden.

Kommentar
Fra : skjw

Dato : 27-10-12 13:39

og tak hovsada

Accepteret svar
Fra : hovsada

Modtaget 50 point
Dato : 27-10-12 21:32

det var så lidt...tænker på om man kunne lave en offentlig liste med alle dem der kommer med useriøse kommentarer !!? ...jeg har nogle stykker parat !

Kommentar
Fra : skjw

Dato : 28-10-12 07:17

tja, det var måske en god ide med sådan en liste!

men.. brenderup 4000 serien er i enten alu eller stål, ikke stål/træ.
men det er måske de samme fordele/ulemper?

Kommentar
Fra : skjw

Dato : 30-10-12 12:05

tja, jeg er stadig lidt i tvivl, lasteevnen en kun ca 20kg forskellig på alu og stål.
men jeg slutter tråden her og giver point til hovsada, og forresten en god ide men den omtalte liste, den støtter jeg gerne

Godkendelse af svar
Fra : skjw

Dato : 30-10-12 12:06

Tak for svaret hovsada.