/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
windows 7
Fra : faldsled
Vist : 611 gange
200 point
Dato : 24-10-12 11:08

hej jeg har fået win 7, den har dannet et Q drev, hvorfor det ? Jeg får uafladeligt beskeden "ikke mere plads" og der er absolut ikke noget på det drev....

Kommentar
Fra : grow

Dato : 24-10-12 11:59

Prøv at frigøre lidt mere plads på drev c:

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-10-12 12:06

Hvor mange drev har du?

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 24-10-12 14:22

højreklik på nederste venstre windows-ikon, åbn stifinder, find dit Q-drev, og egenskaber, så tror jeg nok du klarer det, hvis ikke, hvad er der på Q-drevet, er det evt. en usb-forbindelse

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 200 point
Dato : 24-10-12 15:38

I diskhåndtering kan du slette ,oprette og samle drev
>>kontrol panel - administrator - computeradministration - diskhåndtering
prøv at slette dit q drev og gør dit c drev større.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-10-12 18:29

Pas nu på med at slette det q-drev....
Det kunne være din "resque" partition (alt efter hvilken maskine du har)

Citat
hej jeg har fået win 7

Har du "købt" en win7 DVD eller er det en ny maskine med win7 eller eller eller....

Flere oplysninger tak...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-10-12 19:02

Det er win 7's sikkerhedskopiering der er sat til automatisk backup,
når den har lavet backup nogle gange er drevet fyldt, så slå det fra
eller slet noget af den backup der er lavet!

Kommentar
Fra : faldsled

Dato : 18-11-12 11:04

tusind tak til jer alle, på en eller anden måde har jeg ikke fået en mail om, at mit indlæg var besvaret, så nu vil afprøve nogle af jeres idéer og vender tilbage

Godkendelse af svar
Fra : faldsled

Dato : 19-11-12 17:03

Tak for svaret xou. Det virkede, ved du så også hvorfor keg ikke mere får mail når der svar

Kommentar
Fra : xou

Dato : 19-11-12 17:05

forklar lidt mere du få ikke mail !
hilsen xou