/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Tidsbegrænset lydløs på Iphone 4s
Fra : heseda
Vist : 786 gange
100 point
Dato : 24-10-12 09:13

På min gamle Nokia, kunne jeg indstille tidsbegrænset lydløs - således den aut. gik på lyd igen efter en forud bestemt tid. Ganske smart.
Kan man ikke det på en Iphone 4s - jeg glemmer næste altid at stille den tilbage til lyd efter lydløs?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-10-12 15:36

Det er jo godt at vide at du ikke kan finde ud af det.

Men da du ikke har noget spørgsmål i den anledning skulle du hellere fortælle det til nogen andre,

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 24-10-12 16:09

transor: jeg forstår ikke din kommentar?

Kommentar
Fra : heseda

Dato : 24-10-12 20:50

Har selv fundet ud af det:
Vælg: Indstillinger - Meddelser - Forstyr ikke - "aktiverer" Planlagt og indstil Fra Til.

Bravo heseda

Annuller spørgsmålet
Fra : heseda

Dato : 01-11-12 20:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål