/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
forsikring
Fra : jensviggo
Vist : 682 gange
10 point
Dato : 24-10-12 08:59

Det er ikke så meget et spørgsmål, mere en konstatering. Jeg har nu igennem længere tid set Alkas reklame på tv vedrørende bilforsikring, billigere eller gratis vask. Jeg kontaktede Alka på deres hjemmeside og blev et par dage senere ringet op af en ung dame.
Vi gennemgik mine forsikringer og deres priser, hvis jeg skiftede til dem. Status: hvis jeg skiftede til Alka vil mine årlige udgifter stige med 1496,- her snakker jeg om bil-hus-hjem (indbo)
Bilforsikringen var dyrere hos dem, så vi vasker din bil, men nu er jeg spændt på, hvordan det kommer til at foregå, sender de et vaskekort til en eller anden tank med vaskehal, sender de en blondine, der afhenter min bil, vasker den og leverer den tilbage vasket og støvsuget, ja jeg ved ikke, damen der ringede vidste det heller ikke????????????????????????

Hvor er vi så?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 24-10-12 09:08

du modtager et vaskekort til en ok-vaskehal, og det er den absolut billigste vask du får.
den har en værdi af sølle 30 kr.
jeg troede også de kunne gøre det bedre, men fik samme oplevelse som dig.
men bilen blev da vasket, eller hvad man nu kan kalde sådan en let omgang.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 24-10-12 09:09

Jeg klager til ombudsmanden

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-10-12 09:41

Og så har i spildt tid på det også

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-10-12 11:34

Citat
Jeg klager til ombudsmanden

Over hvad?

Hvis du får et vaskekort er der jo ikke noget at klage over.

Han har sikkert også bedre at tage sig til...

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 24-10-12 13:12

Du kører hen forbi deres hovedkontor,
så har de en pensionist der smider en spand vand ud af vinduet,.. fra 5. sal,.. og vupti,.

nu vi er omkring emnet,
så har jeg flyttet min bilforsikring i Nykredit,.. den billigste jeg kunne finde
after at priserne, forrige år, steg i GF,. !

kunne være interessant et høre hvad i andre giver, og i hvilket selskab,. ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 24-10-12 13:30

Citat
kunne være interessant et høre hvad i andre giver, og i hvilket selskab,. ?

Ja, det kunne da egentlig være lidt interessant - så må du vel nok for en god ordens skyld oprette et spørgsmål desangående, da dette spørgsmål jo handler om Alka og bilvask...

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 24-10-12 14:13

jeg er topidiot,og i forhold til Alka sparer jeg, 1496, pr år på væsentlige bedre betingelser

mlu fan

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-10-12 15:43

Har alle vore forsikringer i GF.Men længe siden,jeg har været inde at se på kroner og ører.

Jeg så et sted,for nogle dage siden,at de var kåret til DK`s billigste bilforsikring.Det har jeg nu ikke indtryk af at de er,men vi får da gerne en check,hvert år i februar.

Til gengæld er de ret kræsen,med biltyper og førerens alder.Du får ikke forsikret en sportsvogn,til 1 mill. kr.der.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-10-12 15:51

Et selskab jeg blev imponeret over er "IF".Min søn havde et stenslag i forruden,på hans Swift.
Der blev ikke talt om reparation,eller noget i den retning. Næh..ny forrude,uden diskussion. Og vel at mærke,uden ændringer i præmien.

Jeg har ellers hørt en del dårligheder om IF.Men det er vist nordens største selskab. (Svensk).

M.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 10 point
Dato : 24-10-12 18:35
Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 25-10-12 08:32

Tak for svaret Nordsted1.