/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Picasa 3.9
Fra : jensviggo
Vist : 504 gange
20 point
Dato : 23-10-12 10:30

Har lige installeret Picasa 3.9, da jeg skal have overført et billed fra pc til camera (casio EX-ZS5), kan jeg gøre det i Picasa, eller er der windowsprogrammer, som jeg måske allerede har, der kan bruges. Har Win7

jensviggo

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-10-12 10:44

Brug softwaren der fulgte med kameraet, ellers kan det sikkert hentes på fabrikantens hjemmeside.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 23-10-12 11:50

hvorfor ikke bruge det som ligger i windows det er lettere en mange af dem som følger og picasa jae ??? min mening om det er ikke god

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-10-12 12:01

Der fulgte sikkert et kabel med til kameraet - det sætter du i din USB og klikker på Picassa.

Oppe i venstre hjørne står der Importer - Importer fra, her finder du så dit kamera på listen og vupti, så er billedet overført til computeren.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-10-12 12:32

ja, men problemet er bare, at det skal fra pc til kamera, og så er det ikke vupti, ærgerligt!!!!!!!!!!!!!, men hvad er det for et program der er i Windows, og hvor finder jeg dette

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-10-12 12:55

Her står der nogle betragtninger om dit problem, måske der er noget du kan bruge...

http://ing.dk/debat/10934

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-10-12 13:08

I øvrigt er det ikke noget problem at eksportere billeder fra Picasa til kameraet har jeg lige konstateret.

Du klikker simpelthen bare på Fil - Eksporter billede til mappe og finder dit kamera, så vupti har du billedet på kameraet...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 23-10-12 13:15

har du kabel så brug movie maker der ligger i windows 7 det er et rigtig godt program og så er det gratis

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 24-10-12 09:25

jeg glemte at sige photogallery der ligger samme sted er godt til at redigere billeder og har du ikke på din pc så kan det hentes gratis på microsoft " windows live essentials "

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-10-12 18:47

Drop det der picasa lo.., det eneste det kan bruges til, er at lave rod i dine billeder!.....

Du kan bruge stifinder, forbind kamera med dit usb kabel og find det i Stifinder,
brug "kopier & indsæt" eller "træk & slip" for at kopiere billeder fra pc>kamera eller fra kamera>pc.

Annuller spørgsmålet
Fra : jensviggo

Dato : 04-11-12 13:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål