/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Er det en fis i en hornlygte ?
Fra : vedikkealt
Vist : 710 gange
200 point
Dato : 23-10-12 09:33

Hvad er det nu Google har fundet på, når man bruger Gmail....

Der skrives i toppen af siden ...

Citat ....Du bruger en version af Internet Explorer, som snart ikke understøttes længere. Nogle funktioner fungerer muligvis ikke korrekt.Opgrader til en moderne browser, f.eks. Google Chrome. Afvis

Jeg køre Win 7 proff.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-10-12 09:37

Ignorer det.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 210 point
Dato : 23-10-12 09:38

- ja, det er en fis. Hent denne, så er du opdateret på browser:
http://windows.microsoft.com/da-DK/internet-explorer/products/ie/home?os=win7&arch=b&browser=ie

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-10-12 09:40

Win 7 proff.

er ikke en browser. Det er et operativsystem.

Kommentar
Fra : theipeter

Dato : 23-10-12 11:13

Citat
Win 7 proff.

er ikke en browser. Det er et operativsystem.

Aiiii, - er det rigtig,

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-10-12 12:04

MEN i øvrigt må jeg da lige sige jeg er blevet overrasket over hvor godt Google Crome egentlig kører...

Men den ene browser udelukker jo ikke den anden, du kan jo sagtens have flere browsere på én maskine.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 23-10-12 13:37

Ja selvfølgelig gør google alt for at trænge IE ud og omvendt. For det meste er de udemærkede begge 2. Men de viser en hjemmeside forskelligt, hvem der viser rigtigt er ikke til at sige, for hvad har ham der har lavet det tænkt sig. jeg bruger som regel chrome, men jeg har et webcam med en hjemmeside, her kan det kun vises rigtigt med IE, og endda kun med en 32bits udgave. sommetider viser chrome billedet med quicktime andre tider går det i stå. Men lave setup på billedet så skal man bruge IE /32bit.
hilsen Steen.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 23-10-12 14:10

Nej det er ikke fis, de gider bare ikke understøtte forældede og defekte browsere, derfor beder de dig om at opdatere den. Selvfølgelig håber google at du skifter til deres browser, men du kan også bare skifte til en nyere version af IE.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-10-12 15:35

Opdater din browser til IE8 eller IE9, så får du ikke problemer.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-10-12 16:52

Citat
Opdater din browser til IE8 eller IE9, så får du ikke problemer.

Det er så lidt forkert, jeg bruger IE 8 og jeg får også samme besked!

Du bruger en version af Internet Explorer, som snart ikke understøttes længere........

Kan ikke opgraderer til IE 9 da det er XP jeg bruger

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-10-12 22:31

Ked af jeg jeg kom med forkerte oplysninger. Men jeg kører win7 og selvfølgelig IE9 så jeg har slet ikke set den advarsel.

Og Klaudi så kan jeg oplyse at Win7 er lige så stabil som XP (og win98) Jeg har ikke fortrudt, selv om jeg også leger lidt med linux.

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 24-10-12 11:22

Tak for svaret Stouenberg.

Det var lige hvad der skulle til ...

En skrev jeg bare kunne bruge begge browsere, men uden at have prøvet, forestiller jeg mig, at det bliver mere besværligt / tidskrævende.

Så nu håber jeg min PC napper endnu en problem fri periode

Bedste hilsner fra vedikkealt ...