/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
barnedåbsgave....
Fra : hellobal1
Vist : 848 gange
35 point
Dato : 22-10-12 16:47

hey.. er der mon nogle der har en super ide til en barnebåbsgave ... det skal være en ting man kan blive ved med at købe hvert år til evt fødselsdag...

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 22-10-12 16:52

H.C.Andersens bøger

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 45 point
Dato : 22-10-12 17:12

Jeg synes de der trætoge, som man kan sætte små lys i er sjove.

Jeg kan ikke lige finde den ældre model- men meningen er at man får en ny vogn til hver fødselsdag - her er 2 forslag :

http://www.trendyshop.dk/shop/enkelt-foedselsdagstog-105337p.html

http://www.denblaagiraf.dk/acatalog/Produktoversigt_Legetj_Diverse_ImageToys.html

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 22-10-12 17:45

Årets møntsamling

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 22-10-12 17:46

hvis du går ind her, finder du oceaner af muligheder..

http://kortlink.dk/bkw8

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 22-10-12 18:45
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 22-10-12 21:00

Hvordan er dine relationer til dåbsbarnet ??
Er du / i bedsteforældre eller "bare" venner til barnets forældre.
Og hvad er jeres budget til gaven ??

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-10-12 22:30

juleplatter

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 23-10-12 01:03

Pige eller dreng?
Hvis det er en pige, så kunne et armbånd være en idé. Sådan et, hvor man sætter et charms på.

Dette er bare et billede til inspiration, du må spørge hos en sølvsmed, der findes utallige varianter i dag:

http://www.hytteballe.com/stort.asp?selbinr=151377

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-10-12 06:37

Det er nemt en bankbog der kan du sætte ind ved hver en lejelighed og den vil vokse år efter år

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 23-10-12 06:53

Citat
Det er nemt en bankbog der kan du sætte ind ved hver en lejelighed og den vil vokse år efter år

Det er i hvert fald en gave, alle vil blive glad for

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 23-10-12 09:51

Hvor mange år tænker du frem?

Elsker barnes godnat bog - http://minpersonligebog.dk/borne.asp og der kan du finde en ny hver år indtil barnet når en vis alder.

Under alle omstændigheder er det en dåbsgave jeg har givet til alle børn i ca 12 år eller næsten alle valgte en gang at fornye mig og det faldt ikke i god jord hos forældrene. Har selv fået den til mine egne børn.

I starten var der kun den første bog, men jeg kan se på linket at de har udvidet en del og der er også kommet flere forhandler til i samme stil.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 23-10-12 14:05

Man kan få en bog / eller lignende hvor man kan skrive kommentarer og sætte billeder ind så man i denne bog kan følge barnet i hele dets opvækst og så overdrage den til barnet når der eks. er 18 års fødselsdag eller lignende.

Det er nok forældrene der skal sørge for at føre den videre, men jeg ved det er en meget populær gave, men kan ikke lige huske hvad bogen kaldes, med det ved en boghandel.

God fornøjelse.

Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 24-10-12 14:31

Tak for svaret smuller54.