/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
skifte
Fra : mazda929
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 22-10-12 01:42

er der nogen som har noget dårligt at sige om cbb?. jeg har telenor 10 timer, 0,25 kr pr sms til 180,00kr
jeg har set at man kan få 11 timer gratis sms til 169,00 kr. hos cbb. jeg har dog tænkt mig at forespørge hos telenor om de vil tilbyde det samme, håber det, da jeg har været kunde i mange år og har været tilfreds med dem.
mvh
mazda929

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 22-10-12 02:08

CBB er et lavpris selskab som ejes af Telenor og de benytter Telenor's netværk, du skal ikke regne med at få Telenor til at give dig andre tilbud end de eksisterende pakker, ved at du truer med at flytte, du bliver jo i "familien" med skift til CBB.
Det er vist kun store erhvervs kunder som kan handle om prisen, alle selskaber har faste priser men tit med specielle tilbud til nye kunder.
Er det ikke hos Telenor du kan gøre et eller andet og få nedslag i prisen som gælder for altid? Jeg har set noget reklame om emnet men kan ikke huske hvem det var - mener det er Telenor.
Har du en smartphone så skal du overveje e abonnement med data, det er der ikke med i pakken du har læst om, men 11 times tale det er da helt vildt sammenlignet med de 15-20 opkald med få minutter jeg har om måneden findes der virkelig nogen som skal snakke i telefon 11 timer hver måned

Kommentar
Fra : mazda929

Dato : 22-10-12 02:21

ja min kone ca. 20 timer

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-10-12 07:42

Citat
men 11 times tale det er da helt vildt sammenlignet med de 15-20 opkald med få minutter jeg har om måneden [Hahahahaha] findes der virkelig nogen som skal snakke i telefon 11 timer hver måned [Meget forvirret]

Ja min mor, en anden ældre dame jeg kendte kunne komme op på over 30, og det var fastnet som man kun kunne få til een pris dengang.
Godt nok var det ikke altid de selv ringede op, men nogen skulle jo betale i sidste ende.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-10-12 09:32

Hvad med oister http://www.oister.dk/Mobil/

f.eks. 10 timers tale fri sms og mms til 109 kr. pr md.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-10-12 09:46

Man skal tænke sig godt om inden man ryger på en af de taletidspakker, som alle selskaber har først i annonceringen. De lønner sig kun hvis man har et fast månedligt talebehov, som næsten passer med størrelsen.
Taler man væsentlig mindre er et almindeligt taletidsabonnement billigere.

Taler man mere , tager mange af dem røven på folk med en hel urimelig merpris.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 22-10-12 10:56

Citat
ja min kone ca. 20 timer
hvis du har fri tale i 10 timer så skal du betale 0,45 pr. minut når du har brugt de 10 timer.

Vi har afmeldt vores fastnet og har nu mere end halveret vores omkostninger til telefon, ved kun at have mobil.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-10-12 11:27

Citat
hvis du har fri tale i 10 timer så skal du betale 0,45 pr. minut når du har brugt de 10 timer.

Hvilket vel også kan kaldes billigt, når man tænker på at en TDC fastnet koster ca. 100 kr/ md selv om man ikke bruger den ret meget

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-10-12 11:33

Utrolige priser.
Jeg har et taletids kort med selv påfyld hos TDC, til 50,00 Kr. om året.
Det er med fri tale og SMS modtagelse.

Kommentar
Fra : jøjø

Dato : 22-10-12 15:04

Jeg vil anbefale M1, som jeg selv bruger - Gratis50 hedder mit abonnement.

De kan også tilbyde 11 timers tale plus fri sms til kr 199.

https://m1.dk/BlivKunde/Opret/NULOpkaldsafgift/?services=elevenhourvoice

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 23-10-12 06:41

Jøjø du betaler 30 kr mere om måneden ind det der bliver spurgt om 169 11 timer fri SMS

Godkendelse af svar
Fra : mazda929

Dato : 24-10-12 15:39

Tak for svaret o.v.n. alle svar kunne bruges men du svarede først

Kommentar
Fra : mazda929

Dato : 24-10-12 15:41

jeg glemte at sige at jeg fik mit abonnement nedsat med 30 kr. om måneden så det kan altså godt betale sig at ringe og tale med dem
mvh mazda929

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-10-12 10:29

Ja der var jeg for negativ, tillykke med dit billigere abonnement