/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Problemer med visning
Fra : kipumi
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 21-10-12 08:25

Jeg har fået ny harddisk ( 2 små er kasseret) og alt er kørt over på en stor. Men jeg har fået en del problemer, som jeg ikke selv kan løse. Jeg kan hverken sende eller modtage mail i outlook. (Der står fejl i send og modtag) jeg har været inde og kigge og det ser ud til at mailadresse m.m. er rigtigt nok - Nyhedsbreve fra f.eks. COOP vises kun med en lille utydelig tekst, uden billeder af nogen art, og er næsten ikke til at læse. Jeg kan ikke lukke vedhæftede filer op. - og sådan kunne jeg blive ved. Min søn, der plejer at hjælpe er ude at rejse, men mon ikke I kan hjælpe mig ??

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 21-10-12 08:26

Jeg har også gmail, hvor svarene går ind, så jeg kan altså godt modtage jeres mails.

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 21-10-12 08:34

Glemte at skrive: Der står: Der er ingen adgang til outlóok datafiler , fejl (0X8004010F)

Kommentar
Fra : xou

Dato : 21-10-12 09:46

hej eller gomorgen !
jeg bruger thunderbird ,da outlook er for langsomt -
hent det her: https://www.mozilla.org/da/thunderbird/

Accepteret svar
Fra : marken84

Modtaget 100 point
Dato : 21-10-12 11:11

Fejlen 0x8004010f kan opstå, hvis Outlook 2010 profilen er konfigureret forkert.

For at løse fejlen 0x8004010f, identificere den aktuelle placering af din standard Outlook-datafil, og derefter oprette en ny Outlook-profil. For at gøre dette ved at følge disse trin:

Trin 1 - Find standard Outlook-datafil

Klik her for at vise information om hvordan man finder standard Outlook-datafil.
Trin 2 - Opret en ny Outlook-profil

Nu, at du kender navnet på og placeringen af ??standard datafil til din profil, skal du følge KUN én af disse metoder til at oprette en ny Outlook-profil:

Metode 1: Brug Automatisk kontoopsætning at oprette en IMAP eller POP3 e-mail-konto.
Metode 2: Manuel oprette en IMAP eller POP3 e-mail-konto.

Tjek det ud på dette link:

http://translate.google.dk/translate?hl=da&sl=en&u=http://support.microsoft.com/kb/2659085&prev=/search%3Fq%3D0X8004010F%26hl%3Dda%26biw%3D1222%26bih%3D695%26prmd%3Dimvns&sa=X&ei=ULuDUKSVDoTgtQbsqYHQAw&sqi=2&ved=0CCQQ7gEwAA

Godkendelse af svar
Fra : kipumi

Dato : 31-10-12 22:38

Tak for svaret marken84.