/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Isolering af brugsvand i varmt gulv
Fra : klemme2006
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 20-10-12 11:17

Det er med garanti en god ide at isolere sine brugsvandsrør, inden man støber dem inde med gulvvarmeslangerne. Men - Er der nogen, der ligger inde med tegninger og beskrivelser af hvordan og hvormeget. Bør brugsvandet ligge ned i isoleringen f. eks. Ikke så mange holdninger tak. Bare tegninger.
'
VH

Klemme2006

Accepteret svar
Fra : Bassebo

Modtaget 100 point
Dato : 21-10-12 10:01
Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 21-10-12 10:06

Den måde vores smede ligger brugsvand rør er under flamingoen så gulvvarmen ikke varmer det kolde vand og alt er isoleret, på den måde ligger gulvvarmen også helt perfekt......oven på rivnettet.....ikke noget at tage hensyn til......

Kunne lade være.......????

Bassebo

Godkendelse af svar
Fra : klemme2006

Dato : 21-10-12 16:09

Tak for svaret Bassebo. Det står lige der på s. 23. Havde ellers kigget i den uden at finde det.