/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
lån til en brugt bil
Fra : alan57
Vist : 382 gange
100 point
Dato : 20-10-12 08:20

Jeg får en masse tilbud om lån både hvis jeg står i RKI eller ej hvad er det for noget? jeg vil ikke hænges op på noget kan jeg det?
alan 57

Kommentar
Fra : poten

Dato : 20-10-12 08:56

Om du kan hænges op på hvad og hvorfor?

Hvis du ikke benytter dig af nogle af låne tilbudene bliver du jo ikke hængt op på noget...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-10-12 09:49

Du må jo have bedt om de tilbud siden overskriften hedder "brugt bil"

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 20-10-12 09:54

Du skrev at du havde købt en Passat, hvad skal du så med et lån?

Jes

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-10-12 09:59

Hvis det er tilbud du har fået tilsendt, men mangler at skrive under og tilbage sende,
så sker der intet, selvom du har skrevet under og indsendt brevet, har du 14 dages fortrydelsesret.
Du skal bare kontakte låne udbyder, hvis altså det er et af de kendte firmaer.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 20-10-12 14:01

Hænges op på hvad??????????????

vic200

Kommentar
Fra : netop

Dato : 20-10-12 15:39

Nemlig ja - så sidder vi der og er mega spændt på hvad spørgeren egentlig mener...