/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
babyen
Fra : bublebee
Vist : 680 gange
100 point
Dato : 18-10-12 14:16

Så er vi der igen :)
Som sagt er min mand og jeg ved at gå fra hinanden. Jeg har mødt en ny fyr og er ind imellem ved ham.
Min mand (snart eks) og jeg har stadig vores hus og bor desværre stadig under samme tag. Og vi er ikke særlig enige om tingene.
Han mener jeg ødelægger min datters liv ved at tage hende med op til min nye fyr. Han siger hun bliver mega forvirret og at jeg ødelægger hende mentalt.
Skal lige siges at hun er meget glad for den nye fyr og han for hende. han er rigtig god til hende.

Min mand vil ikke lade mig tage hende med derop og derefter giver han mig mega dårlig samvittighed ved at sige jeg er en dårlig mor fordi jeg ikke er der når hun skal have sin aftensmad og i seng. Men han skal da også kunne passe hende alene og lægge hende i seng. Er jeg helt galt på den ???

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 18-10-12 14:51

bublebee, jeg tror at det er på tide at du finder en person der er tættere på, til at hjælpe med at få styr på dit og din families liv. Det er fint at diskutere disse emner her på kandu.dk, men vi ved ikke ret meget om hvad der foregår. Kommunen må have en du kan snakke med.

Det er klart at din (snart ex-) mand vil forhindre dig i at tage barnet med op til din nye fyr, det er klart at han forsøger at give dig dårlig samvittighed over at forlade babyen, det tyder på at han gerne vil beholde dig.

Naturligvis skal din mand kunne være alene med barnet og naturligvis skal du kunne tage barnet med op til din nye fyr. Pas på at barnet ikke bliver en brik i det spil du, din mand og din nye fyr har, barnet skal ikke være våben i den krig, jeres trekantsdrama er.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-10-12 19:05

Du kan roligt tage babyen med, hun tager ikke skade af det.

Men jeg forstår godt at din mand protesterer.
Han elsker sin lille pige. Og han vil beskytte hende.
Jeg ville gøre det sammen som ham i den situation.

Men hun er så lille at det ikke betyder noget. For hun har jo stadig sin far.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 18-10-12 20:49

Personligt ville jeg nok ikke involvere en så ny kæreste i mine børns liv.

Men jeg ville nok også finde mine egne ben inden jeg kastede mig ud i et nyt forhold.

Men det er så bare min personlige holdning.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 21-10-12 20:15

han er meget involveret i min datters liv, da det er min dagolejemors søn gg

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 21-10-12 21:02

Jeg er vokset op med min far og med ingen kontakt til min mor, men med et væld af bedsteforældre, onkler og tanter og jeg synes selv at jeg har haft verdens bedste barndom. Og jeg har aldrig savnet en mor. Så det kan ikke forskrække mig at du tager din datter med til kæresten. Husk bare at hun har ret til en far hvis han vil være en del af hendes liv.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 21-10-12 21:31

Faren skal blive ved med at være en del af hendes liv, hun elsker sin far og han hende, så vil på ingen måde holde dem fra hinanden.
Min skønne nye kæreste skal dog lige vænne sig lidt til tanken om en lille reserve datter :) - han er jo ik så gammel :)

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 21-10-12 21:42

Bare nyd livet og slut med at bekymre dig, hvis i alle elsker den lile så kan det ikke gå så galt.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 22-10-12 11:33

nej og det gør vi jo :)

Godkendelse af svar
Fra : bublebee

Dato : 06-12-12 21:44

Tak for svaret granner01.