/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
iphone 3gs ios 6.
Fra : psoeborg
Vist : 457 gange
50 point
Dato : 18-10-12 01:15

Jeg har desværre opgraderet mit firmware fra 5.1 til 6. på iphone 3gs.
Nu virker det som om det er komplet umuligt at nedgradere til version 5.1
Det er irriterende at Apple skal bestemme hvad jeg skal have på min iphone.
Findes der en løsning?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-10-12 02:15

Du kan tilslutte din telefon til computeren og iTunes og vælge at tilbagestille telefonen til tidligere backup

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-10-12 07:37

Det er jo ikke Apple der har bestemt at du skulle opgradere i første omgang.

Accepteret svar
Fra : stone47

Modtaget 25 point
Dato : 18-10-12 09:24

Ja så må det jo være på plads med et lille anti APPLE hip.
At APPLE bestemmer at de ikke vil yde dansk garanti, for de er over den danske lov.
At apple bestemmer hvilke programmer du skal bruge og hvilken musik du skal lytte til, og hvad det skal koste.
Jeg mener også at windows har for stor magt. Man kan ikke købe en tom bærbar PC og selv bestemme hvad den skal køre med. Køb en med windows, betal for denne, og smid den så væk bagefter.
Men gem lige licensen du har betalt for dem!!
tak for ordet hej hej hilsen
Steen

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 18-10-12 09:35

Stone47

Det er ikke meget du ved om Apple, dels er det ikke producenten der yder garantien i forhold til forbrugeren, det er udelukkende forhandlers ansvar.

Apple "bestemmer" ganske rigtigt hvad der er tilgængeligt i App store, til gengæld er der en vis sikkerhed mod crap. Prisen sættes af udvikleren og ikke af Apple.

De bestemmer skam ikke hvad musik du skal lytte til, de har et udbud gennem iTunes, men der er intet der forhindrer dig i at bruge andre musiktjenester.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 18-10-12 09:45

Man kan da godt købe computere uden operativsystem indbygget.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 18-10-12 10:00

Ok OK godt ord igen. Det var nu også bare en holdning.
Jeg ville for et par år siden have købt en 10" da de var i vælten . de fandtes som ubuntu og windows xp, 500 kr dyrere i windows. Da jeg ville købe var UBUNTU udgaven trukket tilbage. Vi ringede til fabrikanten om vi kunne bestille en tom, nej det måtte de ikke sælge.
I dag er det jo tablet det gælder har en HTC telefon og en android tablet.
hilsen Steen

Godkendelse af svar
Fra : psoeborg

Dato : 06-11-12 15:20

Tak for svaret stone47.