/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Phillips støvsuger P89
Fra : falc
Vist : 511 gange
500 point
Dato : 17-10-12 12:44

Hvorledes skiller man den ad så man kan kigge på blæseren.,Den suger dårligt.Falc

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 17-10-12 12:48

Prøv først at sende luften den modsatte vej ud, der kunne sidde en klump i slangen eller røret. Sidder posen rigtig på? Lukker den ordentlig til?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-12 13:01

Støvfilteret kan være stoppet, så den ikke kan komme af med luft

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 17-10-12 13:27

Hvor længe siden er det, du har skiftet pose og filter? Begge dele skal skiftes jævnligt for at opnå optimal sugeevne. Og så mister en støvsuger altså sugeevnen hen ad vejen, så hvis det er en gammel model, så skal den måske snart udskiftes?

Kommentar
Fra : falc

Dato : 17-10-12 14:23

Jeg har prøvet alt er der nogen som ved hvordan man skiller den ad? falc

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 500 point
Dato : 17-10-12 14:33
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-12 14:48
Kommentar
Fra : Bassebo

Dato : 17-10-12 14:54

Du bliver nu nok nød til at finde et model nummer før nogen kan hjælpe for ingen af deres støvsuger har et p- nummer der starter alle med FC , har lige kikket på ca 300 støvsuger fra Philips og der var ikke en P89 imellem.

Mvh Bassebo

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-10-12 15:21

Citat
Beskrivelse

--------------------------------------------------------------------------------
Pensioneret civ.ing.

Godkendelse af svar
Fra : falc

Dato : 18-10-12 09:52

Tak for svaret pifo.